Такъми

Включвам се с леко закъснение в мега-гига-информационната вълна, стартирана от Еленко, която ще помете всичко с пълни свeдения за гаджетите и всякакви други джунджурии на българските блогъри.

Ето вещите, които ми дават super powers и са събирани в различни нива на „My Life I : Survival & Bullshit“.

Първи по важност такъм – портативна аптечка с променливо съдържание, висша еманация на ипохондрията ми. Мога да се самоизцеля от всичко – от инфекция на евстахиевите тръби до берсекски пристъп.

picture-059-1

Друг крайно важен аксесоар – очила неизвестна марка с много висок диоптър. Стъклата са минерални, тежат около половин килограм и от тях ми клепват ушите, само не пея в хора.

Без тях със сигурност ще се пребия в най-добрия случай, или ще ме сгази кола в не толкова добрия.

picture-127-1

Фотоапарат Canon EOS 400 D. Той всъщност е на Крис, но понеже е служебния апарат на Нож и Виличка, го използвам и аз, къде повече, къде по-малко кадърно.

picture-063-1

Друг апарат – учебен, връчен ми от същото лице, което притежава Canon-а за да тренирам. Оказва се, че като човек, който е снимал последно с неавтоматик в училище и считащ, че Скината е „чудесна машина“, образованието в областта ми е крайно необходимо. Понеже е от Япония, го зареждам с кабела от радио-касетофона на майка ми, който е почти на възрастта на днешен кандидатстудент.

picture-072-1

Две нокии, дори не им знам моделите, черният използвам като домашен, а другия получих служебно, след като върнах в предишната ми работа много удобен E51. В момента се оглеждам за по-приличен, като вариантите засега са два.

picture-074-1

Ножчета. Имам цяла колекция, но тези са ми фаворити – офицерски Victorinox в красив син цвят и Bosch от рециклирана пластмаса от бормашинки с гума по края за по-удобно хващане. Най-хубавото в него е отвертката, с която могат да се сглабят и разглабят разни компютри за ужас на другарчетата, които са се подлъгали да ни ги поверят.

picture-078-1

picture-081-1

Alfex. Точен като швейцарски чаовник, какъвто всъщност е. В момента обаче усилено издирвам часовник за плуване, който да може освен това да се използва при гмуркане до 3-4 метра, да мери пулс, както и да му се задават горна и долна граница на пулса, при преминаването на които да сигнализира със звуков сигнал или вибрации. Ако може да мери кръвно и да кърпи чорапи, още по-добре.

Освен това вече не ми се налага да ходя толкова официално натокана на работа, халелуя.

picture-082-1

Лукс онле – черен звяр, швейцарски часовник и женска ръка. Най-добрата рекламна идея след тази на парфюм „Евтерпа“.

Всъщност Добри държеше да участва в цялата фотосесия, понеже счита бюрото за своя собственост, пък и всички любопитни предмети подлежат на завличане и сдъвкване, така че за наказание беше хванат за носа и накаран да позира.

picture-089-1

iPod 80 гиги, перфектен във всяко едно отношение. Едната слушалка на Sennheiser-a започна тука-има, тука-нема и по тази причина временно съм с тези от комплекта.

picture-092-1

Личният ми любим компютър, в който всичко почти е подменяно поне по веднъж собственоръчно от моя милост. Скоро може и да сдаде багажа, но дотогава няма да му търся заместник.

picture-099-1

Тефтерче Moleskin и писалка Parker Frontier, която се пълни от мастилница, но може да пише и с картуши. Шишенцето е на снимката за композиция, иначе не го разнасям със себе си, за да не стане като любимото ученическо преживяване на майка ми с ежемесечно изливане на мастилницата в чантата.

Аналогови вещи за баланс.

picture-110-1

Текущите кецове, средната наядена от Добри (доброто куче Добротий) – два Convers-a и един Adidas. Кецовете са на сто години, но все още отказват да сдадат Богу дух. Иначе съм скатала още няколко чифта – неносени и преносени, които не намериха място в този пост. И в мен като във всяка жене дреме една Имелда.

picture-115-1

Бижута. Никога не свалям халките от ушите си, чакам момента, в който някой работодател ще ме помоли учтиво да ги сваля, за да му кажа: Did I ever tell ya that this here represents a symbol of my individuality, and my belief in personal freedom?

picture-128-1

picture-129-1

Кубинска кафеварка и пудел, който сам се е наврял в кадър. В домашни условия предпочитам кафе от нея, но иначе не отказвам и други видове.

picture-134-11

Единствената козмтика, която разнасям със себе си – балсам за устни с мед на L’Occitane.

picture-153-1

Не обичам дъвки, затова гледам винаги да нося със себе си ментови бонбонки. Снимката е от By the way, където малко след това ни обяниха, че снимането е забранено, вероятно оттам минава големия андронен джинджипляктор на ЦЕРН.

picture-154-1

Това като че ли е най-важното, крилата и маската остават за следващия път.

Едно леко воле към Антония, Крис, Димитър, Димитрина, Пламен, Свилен, Марфа и Хасан.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни. Запазване в отметки на връзката.

26 Responses to Такъми

  1. iliikata каза:

    кафеварка руллз

  2. Acnapyx каза:

    Часовникът е просто убийствен, особено в комбинация с кучето.

  3. Божо каза:

    Ножчетата и особенно коментара,че отверката на едното внася ужас в другарчетата ме довърши.А колко ли е голяма колекцията…

  4. nervousshark каза:

    Всичко е убийствено в комбинация с кучето :)

    Абе на тия кафеварки много им се съсипват уплътненията, някой друг с подобни впечатления?

  5. nervousshark каза:

    Божо, с ужас е, защото никога не могат да бъдат сигурни, че ще сглобя обратно това, което разглобя.

  6. iliikata каза:

    и на мойта е скапано, изпуска яко. Но пък цялата кухня мирише на кафе, което си е бонус, а и кафеварката придобива особен вид, който мне кефи.

  7. Антония каза:

    И мойта старата кафеварка изпускаше, обаче си купих резервни уплътнения от Рим – продаваха ги във всеки магазин за домашни потреби. Е, след това си взехме кафемашина, от която съм екстремно доволна, та бракувах кафеварката, макар и леко неохотно…

    А за щафетното подаване – ще трябва да го измисля как да стане, че заминахме с минимум багаж и всички любими вещички останаха у дома, няма как да ги снимам. И благодаря за паса, разбира се :)

  8. nervousshark каза:

    Мисля, че ще те изчакам :))))
    Много ми е любопитно какви джиджавки са ти любими :)

  9. Божо каза:

    Ами при мен понякога остават по една шепа части,ама нещата си работят :) Пропуснах да ти кажа за часовника. Мой приятел имаше (незнам дали още има) TIMEX със Heart Rate Monitor.Има я функцията за следене на пулса в даден диапазон както и други опции.Провери в тази посока.

  10. nervousshark каза:

    В момента съм в търсене, искам да става и за гмуркане и да има сервиз в България.

  11. kanew каза:

    Уплътнения за кафеварки в българия-дал Бог. В магазините за продажба на кафе.
    До 1994 година колекционирах Victorinox, събрах 12 броя различни чешити, държах ги специална кутия окачена на стената в стаята ми. 2004 година ги подарих на сина. Беше навършил 40 години.

  12. nervousshark каза:

    И моето първото беше от баща ми, подари ми го 89та, когато ме приеха в езикова гимназия :)
    За съжаление се затри някъде.

    А уплътненията понякога не пасват напълно, не знам как се получава така.

  13. Димитър каза:

    Благодаря за волето, ще гледам да го отиграя до края на седмицата :).

  14. Hassan каза:

    eiiiii i men me sgashtihte da se zanimavam s na elenko veshtomaniata! ok. shte vidia kakvo imam..

  15. nervousshark каза:

    хахахахахах :)
    всеки пада някой ден жертва на онлайн верижните писма тип „изпрати на 10 човека, иначе до 5 дена ще ти пишат двойка по математика“.

  16. Hassan каза:

    e na teb ne mogat da ti pishat dvoka po matematika.

  17. kris каза:

    така е то с красивите математички, хаха

  18. nervousshark каза:

    eeee, супер :)
    мерси за инфото!!!

  19. elitsa mateeva каза:

    По-яка сесия не съм виждала !!! Супер история!

  20. nname.org каза:

    мерси за линка, но аз за риба не ходя и нямам нито такъми, нито въдица

    техниката ми е евтина и безмаркова и не си струва описването. вещите не могат да заменят хората

  21. nervousshark каза:

    На днешно време точно вещите компенсират и хората, и контактите с тях.
    Иначе за чий са ни толкова комуникационни устройства?
    Аз все повече да се разколебавам да си взеамнов телефон с интернет, защото откакто съм без такъв, навън успявам да се държа много по-нормално.

  22. Божо каза:

    Грешиш.Вещите не компенсира нито хората нито контактите с тях.Просто много хора се асоциират с вещи за да компенсират его и интелект а и други неща – но това е тема на друг разговор.

  23. nname.org каза:

    дъщеря ми има милиард транзистора повече от НОВАТА НОКИА. пък и е по-красива :) веднъж да я научим да гърне – ще бъде съвършена :)

  24. nervousshark каза:

    Божо, имах предвид, че хората търсят заместител чрез вещите си. И то не само на контакт, но и на изпадналото си по пътя его.

    Ннейм, обратното би било странно :))))

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.