Повелителят на овцете

Бум-бум-бада-бум. Аз тъкмо бях набедила човека за Танцуващия с вълци (въпреки дезинформацията на Пламен), а той бил Повелителя на овцете. Факт неоспорим. Няколко милиона овце, които безметежно преживят, проблейват, биват стригани и доени и така нататък. А някои стават курбан.

baran

Интересно за чия сметка са ловните разходки, предполагам за същата като на другаря Кубадински, виден световен ловец и авантюрист, един вид българския Папа Хем, ама не съвсем. Та така и другаря Гоце, който реши да си попътува и свят да види и да се накичи с присъщите за всички диктаторски величия регалии и ловни трофеи.

Сега се очаква едно дружно проблейване от медии и стадо.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на коментар, политика. Запазване в отметки на връзката.

11 Responses to Повелителят на овцете

  1. Nikola каза:

    Ох картинката е прекрасна :) Напомня ми за Монти Пайтън някак..

  2. пламен каза:

    Моля, моля… по-великият от Балзак танцува с вълци по повелята на другарката Дърева, аз съм невинен.

  3. nervousshark каза:

    Аз пък съм в шок защо всички решиха че е коза. Коза, та коза.

    Баран, ovis, sheep, muflon, откъдето и да го погледнеш, архара си е чиста проба овца.

    Мхм. Това е някаква мистификация.
    Деовцизация и обективизация.

  4. Димитър каза:

    Може би „коза“ звучи по-възвишено в президенските уши. На нас, уфтсите, не ни е съдено да знаем.

  5. bib каза:

    Да те покани диктатор на лов не е шега работа! Аз се чудя какво ли щеше да е ако откаже :)

  6. Acnapyx каза:

    Ми не е нужно да отказва, достатъчно е умишлено да не уцели :) Ама де такова достойнство от един бракониер…

    Че и се оправдава семпло човекът: „следвал предложената от домакините му програма“. Тъй де, само дето диктаторът не го пратил насила с конвой…

  7. Marfa каза:

    Е, да се благодарим, че в културните традиции на узбеките и местния протокол не се изисква на гостът да му се осигури забавление във вид на оргия с малки момченца. Щото както не може да отказва нашто момче…

  8. nervousshark каза:

    А ако е с малки момиченца е социално приемливо, така ли? Марфа?

  9. hinkoff каза:

    здравей нервнакула,минавам случайно от тук и темата ме подсети нещо. Понеже гоце, няма да се бръкне да плати 50 средни работни заплати или да отиде да работи 2 г. метач на улици в Узбекистан по повод браконерските си мераци. Имам идея да възстанови щетата т.е. да отиде да живее там където е живял козела и да заеме неговото място в козето стадото . Да тича и подскача из узбекските чукари, да се оножда с тамошните кози, да хапва тревица и да си блее на воля, а ние най после да се порадваме на малко свобода

  10. Marfa каза:

    Не бе, и момиченца да са. Трябваше да напиша направо „дечица“, грешката е моя. Та да се благодарим, че узбеките нямат такива традиции, все пак. :/

  11. nervousshark каза:

    Да, че те явно, като домакини са едни такива, тънкообидни….

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.