bonjour le breakfast

breakfast2

С интерес прочетох репликата на Тодор Иванчев към Еленко за функцията и ролята на блоговете през лето 2008мо, в края, и определено не мога да не се съглася с първия.

По този повод един много хубав блог, посветен на закуската като ежедневен ритуал. Това сигурно е и единствения блог, който бих искала да съм измислила и изпълнила в цялата му простота. Бих искала също така да закусвам.

снимката е от нож и виличка
About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на коментар. Запазване в отметки на връзката.

8 Responses to bonjour le breakfast

  1. пламен каза:

    абсолютно невъзможно ми е да чета постинги от над 1500 думи, така че тодор ще си остане неразбран от мен.

    иначе, сърдечно благодаря за блога със закуски.

    нaпомня ми на това (за което съм писал): http://jonhuck.com/breakfast/index.htm и „петък е“ серията на dockera.com

  2. nervousshark каза:

    четенето на каквото и да е било е въпрос на личен избор :) дори на учебниците във вуза, и без това на оператор на бетонов възел дават по 3000 лева месечно:)))) това е моето мнение и преди, и след дискусията :)

    сега си припомних този сайт, даже някъде си го бях запазила (през твоя блог). и аз мерси. а на Докера петъчните са готини :)

  3. bronco каза:

    още един за докера и от бронко!

    а ти трябва да закусваш, неописуемо удоволствие е, особено ако някой ти го сервира :) пък и знаеш – цигара на гладно – гррр

    ей тва се вика спам, доволен съм :)

  4. nervousshark каза:

    аааа, аз вече не пуша на гладно :) чак следобед :)

  5. albinos каза:

    Човек за да се аргументира добре, не пише пет приказки на кръст. Пък и за да ги напише трябва да има талант. Въпрос на личен избор е дали някой иска да ме разбира или плюе. В случая с разбирането най-вече играе личното отношение. Аз такова нямам нито към Еленко, нито към нервната акула. Не разбирам от къде тръгна това нещо, които не исках да се случва. Но все пак имах правото да се защитя.

  6. nervousshark каза:

    Тодоре, не знам защо се ядосваш сега, аз определено харесах твоето мнение, което почти се припокрива с моето и затова линкнах към него.
    А човек както има право да пише за каквото си иска, така има и да чете каквото си иска :)

  7. albinos каза:

    Не се ядосвам, но не искам да има недоразумения и понякога се разпалвам :) Всъщност знам кои са интригантите направили така, че да има конфликт. Все „приятели“ . Ако го повторят публично ще ги разкрия :)

  8. nervousshark каза:

    Да се оправят. Ти си пиши както досега :))))

Вашият коментар

