Неделя е ден за почивка

kvadrat

През седмицата живея в ескалиращата предизборна лудост, която става все по-тъжна, по-жалка и страшна. Мисля си, че ако някой от субектите носеше поне малко позитивен заряд, щеше да има лъч светлина в края на тунела от икономическа безпомощност, корупция, престъпност и уродливото, многоглаво чудовище на съдебната ни система.

Но лъч няма, може би защото всички осъзнават, че следващият парламент няма да донесе решение. И че пак, и пак ще повтаряме упражнението, докато станем на 40, 50, 60, бели, грохнали и отлетели.

Мисля си също, че по цял ден ни обясняват как ни управлява кръга на този, кръга на онзи, кръга на трети, а всъщност ни управлява кръга „Квадрат“, в каквото са се превърнали главите ни – добре оформени, полирани телевизори с две програми – първа и втора, едната за новини и съветски филми, а втората – за студио Хикс.

Мисля си, че днес е неделя – ден, в който дори Господ е седнал да си почине, и че не искам да чета за листи, за хора, за обещания, които чета вече десет години и от чиято наглост се задъхвам, за да не повърна.

Мисля си, че искам днес и аз да си почина, защото знам, че говоренето за пържоли и шортета ще се върне, а аз ще трябва да съм тук, за да го поглъщам на големи порции и да се опитвам да не полудея от ужас, защото шортетата ще тичат след топката, а никой няма да разбере кой уби Яна, Мирослава и дали Лора е жива.

Неделя е и ще чета Хайнрих Бьол и Гюнтер Грас, не непременно в този ред и ще си мисля, как някой трябва да преиздаде онези 4 новели на Храбал, обединени в „Строго охранявани влакове“, които някой ми гепи, защото неделя е ден за почивка.

Автор: nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки

1 thought on “Неделя е ден за почивка”

  1. За мен неделя е почивен ден и няма значение дали предстоят избори или не! Аз си почивам и релаксирам, а най-добрият начин е чрез пазаруване. Шопинг терапията ми действа супер позитивно на настроението и самучувствието. Когато не ми се излиза да пилея времето си по магазини а просто искам да се излежавам вкъщи в пижамата ми все по-често шопинг терапията ми е онлайн за децата. С навлизането на модерните технологии и в България има изгодни оферти в онлайн магазините за дтески и бебешки дрехи като този : http://www.idividishop.com/bg/products/new/
    Всяка майка желае най-доброто за своето дете и не прави комплромиси!

Вашият коментар

