Защо ще гласувам в неделя за Прошко Прошков?

Налага се да започна с една вметка: така или иначе бих пуснала подобен пост, който и да беше кандидат на ДСБ, тъй като съм член на партията от самото и учредяване, но в случая личният ми избор напълно съвпада с партийната кандидатура.

Мислех да се впусна в дълги обяснения за младите семейства и удобствата, които трябва да им се създадат в новите квартали, като детски градини, училища и дори пътища, за велоалеите и слизането на хората от колите, за разчистването на тротоарите, по които да могат спокойно да минават хора и колички и какво ли още не от милионите проблеми в София и как Прошко ще се справи с тях.

Но няма. Аз ще гласувам за Прошко защото:

– е човек, в чиято честност съм сигурна и знам, че ще спре това продължаващо от десетилетия източване на ресурсите на града, което храни дори фирми от Варна, близки до трибуквена групировка.

– заради Водната кула.

– защото се интересувам какво става в София и следя работата на кметовете на ДСБ и знам, че ремонтите на улиците не зависят от тях. Знам и как кметовете, които не са от ГЕРБ са бойкотирани финансово от СО, защото парите ни на данъкоплатци отиват за предизборни показни акции.

– защото няма да докара Веселин Маринов да прави концерт на площада с общински пари.

– защото слуша джаз и и прави такива плейлисти.

– защото обичам вицове за „инженер, софиянец…“.

– защото най-сетне е време моето поколение да вземе в ръце съдбата си и тази на града ни и на държавата ни.

12 юни, в посочените училища, като всеки е поканен да изрази мнението си, не е нужно да си член на ДСБ или СДС.

П.С. Ще гласувам и за доцент Светослав Малинов, който за мен също е безспорна кандидатура и има пълното ми доверие, но съдбата на София тези дни ме вълнува много и се надявам, че на тези вътрешни избори кандидатите ще разчитат на доброто си име, а не на нечестни прийоми.

Автор: nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки

32 thoughts on “Защо ще гласувам в неделя за Прошко Прошков?”

  1. ––––––––––––––––-
    – защото обичам вицове за „инженер, софиянец…“.

    – защото най-сетне е време моето поколение да вземе в ръце съдбата си и тази на града ни и на държавата ни.
    ––––––––––––––––––––-
    И да го направим нищо, че някои не ни броят за интелигенция :)

  2. От известно време виждам как ти и други блогъри му правите рекламната кампания… И го правите с еднакви думи. Обяснението за това е едно – това са платени съобщения написани от неговия предизборен щаб или самият него, защото по принцип не ви е чак толкова беден речника.
    Без да съм член на партията и т.н. това беше моят избор на кандидат – допреди да почне тая евтина PR кампания (защото очевидно традиционните медии му идват скъпи) – сега, ако гласувам ще гласувам за някой друг.

    1. няма нужда да ми плащат, напротив, аз си плащам членски внос вече 7 години. некое друго въпросче?

      1. Те „платените драскачи“ много добре са прочели текста, където „плюят“. Само дето не става дума само за блог. Също така имаш Туитър и всякви други акаунти, където пишеш по темата.

        Ей ти друго въпросче – защо защитаваш гейове и дискриминираш хората с наднормено тегло? Вярвам, че и едните и другите са хора, но ето го твоето мнение https://twitter.com/#!/nervnata/status/48727476851056641
        Как ще се почувстваш, ако някой коментира твоя снимка с „Къде е пушката за грозен дивеч?“, примерно?

            1. Принципно политиката ми е тролове – в спама, но понякога оставям резилите за всеобщо забавление.

              Все пак, следващ безсмислен коментар с извадки от туитър акаунта ми, които е публичен и всички четат и минавам с голямата базука.

              1. остави ти ми и негрите бие Акулата…
                а сериозно – в критиката няма лошо когато е смислена. В случая не е – така че другарю не се колебай да млъкнеш

  3. Интересно е, че всички критични коментари са анонимни. И тук, и на други места. Изглежда че анти-кампанията е доста координирана.

    1. Аз блог нямам. Не съм политик или каквато и да е публична личност. Най-обикновен читател съм на този блог (както и на твоя всъщност). Фейсбук и Туитър акаунти нямам. Не виждам опция да се логна с електронна поща. Безпартиен съм, защото не се идентифицирам с целите и идеалите на никоя партия. Или по-скоро се идентифицирам с всичките им цели и идеали, но понеже не ги спазват… Държа на интернет независимостта си, защото е единствената независимост, която ми е останала в тази държава. И само поради тази причина ще пропусна да се представя сега.

      С тия си коментари просто искам да отбележа що за хора сте в мойте очи – и за справка на другите читатели като мен. Защото постоянно намирате кусури на този и онзи политик, направил това и онова, а в един момент започвате едногласно да наричате един кандидат достоен, единствен и т.н. и т.н. до безкрай… И извода от тази цялата работа може да е само един. Нямам нищо против платените публикации пропагандиращи някой политик, политика, икономист или икономика, но бих искал предварително да го знам, преди да започна да чета. Кратка справка с Туитър акаунта на нервната показва доста ретуитове на Прошко с откровенно популистки цели. Показва и подобни лични туитове. Освен този пост мисля, че имаше и още един преди известно време.
      Комитата – след текст драйв (страхотен пътепис и доста мотивиращо за човек търсещ да купи нова кола) ти пусна същия пост. Определящ Прошко със същите имена като Нервната. Да продължа ли със Сула и изброяването на други блогове, които го направиха? А колко от блоговете, които не чета са го направили също? Според мен няма смисъл. Вярвам, че сте ми разбрали мисълта и защо недоволствам.

      Нервната – трий спокойно и банвай. За коментарите не ми пука дали ще останат, а Айпи адреса ми подлежи на смяна, защото и без това след 2 месеца си сменям доставчика.

      1. Като нямаш Туитър, откъде знаеш кой какво е писал там? Или някой друг ти пише къде какво да пускаш срещу заплащане?
        И аз съм безпартиен, но в ДСБ са хората за които гласувам вече повече от 20 години. Ти преди 20 години можел ли си да четеш?

  4. Пич,
    никой не им платил, можеш да бъдеш сигурен в това.
    Правят го за идеята, по-точно за личното си възприятие за дадена идея, която можеш да споделяш или не.

    Дали го правят добре или не, дали от правенето има полза или не – това са съвсем други въпроси, които под този тип емоционални писания е излишно да се разискват.

  5. Ехоо, анонимко, едно нещо ще ти кажа само: вижда корист във всяко действие на другите само този, който нищо не би направил безкористно и от вътрешно убеждение. Познавам Акулата само виртуално засега, но мога да те уверя, че е безкрайно последователна в позициите си.

  6. Това ми е странно, защо всички политически и социални хора са обвинявани, че на някой им е платил да са политически активни?
    Колкото до сходните изразни средства, ние все пак четем текстове, но и гледаме за доста сходни неща, смятам, че нещата са свързани. :)

    1. Защото повечето глухари не мога да си представят, че някой би си дал времето, силите и средствата, за да стане нещо в обществото ни (което уж е общ) по-добро.

  7. Имам едно принципно възражение : нека не харесваме даден политик заради личните му вкусове и това как си прекарва свободното време.Това, че Прошков слуша джаз не е причина да му вярвам,че ще е съвестен политик.Достатъчно през годините ни заливаха с истории колко е симпатичен напр. Софиянски:прави ракия, игра мач на село; или пък прословутия с далаверите си за ТИМ Цонко, който обаче спечели всенародна обич заради метъл концертите. Моля ви! На мен ми трябва честен и упорит политик, а приятели и гаджета ще си търся другаде. Но този механизъм действа навсякъде : представят ни политиците чрез техни мними или истински предпочитания, за да ги харесаме и да не си задаваме въпроси за същинската им работа. В този ред на мисли ме интересува знае каква е позицията на ДСБ за планираното унищожаване на хиляди декара гора заради ски-зоната Алеко на Витоша (http://forthenature.org/news/1055) ; или защо се излива бетон по римските останки под метростанция Сердика ; или защо е избрана технология за изгаряне на боклука, а не съвременни екологични методи.. и т.н.

  8. Самата честност, наистина! Особено много ми хареса честния и почтен трик с хилядите цигански гласове на предварителните избори :)
    Браво Прошко, браво ДСБ, браво Костов, дерзай Магде!

  9. За съжаление Прошков няма как да бъде избран. Липсва му харизма. Той е от хората които говорят много, но не чуваш нищо. Крайни технократи и експерти нямат място в челните места в политиката. Удивен съм от немощта на СК и неспособността и да излъчи кандидати, които могат да комуникират основни послания към масите. Малинов например, колкото и да го харесвам, се оказа неизбираем дори в рамките на коалицията! Макар и далеч по-политическа фигура от Прошков, ясно се видя, че академичният ум е много далеч от вкусовете ширещи се у нас (а и навсякъде). И това сигурно е било изненада за Костов… С такова мислене ДСБ е на път да се пресели в музея. Не виждам никакъв смисъл от предизборна заигравка с маргиналната група на интелектуалния блогосферен елит. Трябват ни реални резултати. Ако духът ще се връща в тялото не е лошо първо да си припомни как работи то.

    С нежелание трябва да призная че комунистите отново са с една идея пред нас чрез Кадиев, които дотук се справя много добре и хич няма да се учудя ако София има първия си червен кмет.

Вашият коментар

