Wordcamp и Уърдпрес

Десет дни по-късно няколко думи за Word camp 2010: организацията беше много добра и въпреки че проспах началото, успях да видя и чуя по-голямата част от лекторите, като 3 от презентациите ми бяха изключително интересни (и една по-малко, на Joost, другите няма да ги спомена, не от неуважение, а за да не се размият нещата с теми, от които не разбирам). Исках да видя и тази на Веско, но за съжаление трябваше да се изнеса по-рано, отколкото ми се щеше.

Стефан Кънев за това как блогът ми да ме направи по-добър професионалист.

9те ключови точки, като самата презентация беше много, много добра.

Ники Бачийски за новостите около Уърдпрес, след като представи новата тема Twenty Ten, я сложих на Гладната акула и положението направо заспа – чиста и стабилна работа без неприятностите, които ме мъчеха с предишните експерименти. Малко е скучна (темата), но едното за сметка на другото.

Еленко и блоговете (от) цирка 2010 (оказа се изключително забавен презентатор), затвърдиха се и мои наблюдения за канлизирането на определен тип хора/блогове към различни други платформи. Този пост придоби форма на записка от момински дневник след някои мой размисли, породени от презентацията, въртящи се около това в какво точно се е превърнало моето (и по принцип) блогване, и как от някакъв вид личен дневник все повече това място тук заприличва на възрожденски вестник с политически памфлети.

Дни след Wordcamp-а Уърдпрес подмени Flash-а в статистиките на wordpress.com (където от години се помещават всичките ми блогове) с Flot, по техни думи много по-мощна библиотека, но основната причина е масовото използване на iустройства.

В заключение: Уърдпрес е нещо прекрасно, особено ако успееш да използваш възможностите, които ти дава (което обаче става с много бъцкане).

Автор: nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки

6 thoughts on “Wordcamp и Уърдпрес”

  1. Харесвам Уърдпрес заради свободата, която ми дава. Но не намирам време да ходя по такива събитие – става ми тъжно от този факт.

Вашият коментар

