Манекена

Ебем ти и манекена, с извинение за вулгарния израз.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на софия. Запазване в отметки на връзката.

16 Responses to Манекена

  1. Точка каза:

    Естетическите изисквания към мъжете, гравитиращи около кръшните ритми, са много занижени и все още не ги произвеждат серийно от калъп, както е при кифлите. :)
    Колекция от недоразумения, няма един да радва окото. :)

  2. nervousshark каза:

    Така е, време е нещо да направят по въпроса, че ми писна от тия мазни типове, дето надничат от билбордове и реклами…

  3. Събина каза:

    Не, мерси! Тоз’ не щем да го ебем. :)

  4. nervousshark каза:

    Ахахахаха, да, определено :)
    Ама наистина, защо са им такива мъжете на чалгата?

  5. pobject каза:

    Ами то идва от мачистката култура на чалгата – жени свръх-сексуализирани обекти (не че аз ги намирам за секси примерно де ама така се водят) и мъже тип Милко Калайджиев (той даже си е секси за жанра де, ). Значи мъжете могат да плакнат очи и да фантазират, а жените просто трябва да се кефят на музиката (!) и да се опитват да наподобят сексапила на фолк дивите, без да изискват много-много от своите мъже. А и самите стандарти за мъжки сексапил в турбо-фолка са по-специфични.

    Ама и аз много пъти съм си мислил по тоя въпрос хаха

  6. nname каза:

    тоя е манекен колкото и ти си акула. момчето си е измислило прякор

  7. nervousshark каза:

    Е, това не го прави по-малко нелеп…
    То сигурно и аз съм нелепа извън конкретния контекст, но човек трябва предварително да се примири с гаврите, ако има малко самокритичност.

  8. fen каза:

    Малко ми прилича на Слави Трифонов от началния му период в Ку-Ку:)

  9. Val каза:

    Bravo FEN
    It is the truth :)

  10. Eneya каза:

    Хм, това си плаче за един задълбочен анализ от чисто културна гледна точка (визирам куллтурология, не възпитание, да не става бъркане).
    Да видим какво мога да направя по въпроса. :)

  11. enbebook каза:

    и аз като Фен го оприличавам на бате Слави :)

  12. therealgenadi каза:

    Аз съм DJ Манекена и вашите коментари ме засягат много. Вие сте хейтъри.

  13. Eneya каза:

    Ой, ние сега какво, трябва да си разплетем чорапите от мъка, че ни нарекоха хейтъри, задето не примираме по възторг от леко педофилски и сякаш скаран с личната хигиена индивид?

    Хм… не, ще пропусна.

  14. Мунчо Педро Алфонсо каза:

    Енея, you just got trolled.

  15. boulangerie каза:

    Хахахахахахаха този тип мен лично ме умили като го видях. Сетих се за времето на проточалгата, извинете за израза, когато още бяха модерни зарчета на предното стъкло на белия мерцедес и хората се събираха да гледат видео касети с Весна Змиянац и Лепа Брена на видеото на съседа :)))).

Вашият коментар

