Драски и шарки из Ловеч

Вашият най-голям ужас – малката подпалвачка.

Ужаси, anyone?

Стара, ама лачена…

Има ли нещо по-вкусно от млечните орехи?

Последният писък в аутлетите – пътуващи шоа.

Когато отпадъците се превръщат в изкуство.

Улицата е ясна, номерът – не.

Едно от нещата които ми липсват са количките с печена тиква.

Ще последвам съвета. Първият.

Стенната украса, която преди 30 години ми докарваше копнеж по мелби всеки път, когато минех покрай нея.

От малка разнообразните предмети, използвани за антени ме фасцинират.

Със сигурност.

Трите банки под този надпис явно се чувстват комфортно.

Автор: nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки

10 thoughts on “Драски и шарки из Ловеч”

  1. Не, снимката е от преди 2 седмици. Но имаше една ужасна рисунка на дете, което играе тенис на пешеходна пътека от другата страна, върху която сложиха реклама на соковете Куинс.

  2. И аз си мислех, че продаването на печена тиква така е специфично за „пуканките срещу Врачанеца“, откъдето всъщност никога не съм купувала пуканки, но прясна печена тиква и варена царевица, мммм… ;) Но напоследък все по-рядко са пресни нещата, защото май по-малко се купуват.

  3. Като бях малка из София минаваха колички с печена тиква.

    А Врачанеца, Бог да го прости, беше кумец на баба ми и дядо ми.

Вашият коментар

