от петък до петък

Ако някой се чуди кое на Pierre Bachelet – саундрака на Emmanuelle 2 (Тайланд).

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на музика, от петък до петък. Запазване в отметки на връзката.

4 Responses to от петък до петък

  1. Сандо каза:

    Аз пък, като онеправдан перничанин , се надявах, че в творчеството на Пиер Башле хората харесват повече „Les Corons“ (нали в нея се говори за миньори) от Emanuelle (особено пък в Тайланд… баси) :-)

  2. nervousshark каза:

    В интерес на истината не го бях слушала сигурно от гимназията, но добре, че се присетих.
    В този саундрак има някои наистина добри неща, аз даже не знаех, че е негов.
    В 3тата част на филма някои неща са на Генсбур.

  3. bronco каза:

    готина рубрика. ще я следя. а когато я разписваш е още по-интригуваща. поздрави.

  4. nervousshark каза:

    мерси :) мен най-често за съжаление ме домързява :(

Вашият коментар

