от петък до петък

Няколко думи по изслушаното тази седмица:

Ariel Pink’s Haunted Graffiti – не мога да спра да слушам последния албум Before Today, въпреки че вече това звучене „саундракът на Емануела на виеща касетка“ взе да става леко банално след MGMT и Neon Indian, но пък тук се усеща Емануела 3 и Генсбур – баща + тюрлюгювеч от седемдесетарски фънк, софт рок, жици. Добър.

Broken Social Scene и The Apples in Stereo  – всички индизаври се завръщат с нов албум, не мога да реша последните на тези две банди дали ми харесват или не. Ще се слушат още.

New Young Pony Club – добро завръщане с The Optimist, без да изневеряват на стила си. А клипът към We want to е убийствен маш-ъп от реклами на Модна къща Валентина и телевизори Рубин.

Joanna Newsom – трудно ми е да я слушам, но всъщност ми харесва, въпреки че понякога имам усещане за déjà entendu и ако се заблея, изведнъж се стряскам с мисълта: какъв е тоя албум на Кейт Буш, който не съм чувала? Заяждам се. Have One On Me е красив албум.

UNKLE – не лош албум, но какво правят в най-слушано за седмицата, не знам.

CocoRosie – чудесен Grey Oceans.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на музика, от петък до петък. Запазване в отметки на връзката.

10 Responses to от петък до петък

  1. Еленко каза:

    Защо пишеш за групи, за които твърдиш, че не можеш да разбереш дали ти харесват?

  2. nervousshark каза:

    пиша за албуми, не за групи:
    Broken Social Scene и The Apples in Stereo – всички индизаври се завръщат с нов албум, не мога да реша последните на тези две банди дали ми харесват или не.
    или става въпрос за Unkle?

  3. nervousshark каза:

    п.с. всъщност, не мога да реша дали ми харесват тези два албума, защото някой от парчетата са ок, други ми харесват много, а трети просто не принадлежат там.
    липсва ми плътност, но понякога нещата се връзват след повече преслушвания. а понякога не.
    а за Unkle – приятен албум, но не ме грабва и това е.

  4. Еленко каза:

    А, така те разбрах по-добре :)

    За Unkle не мога да кажа, не е моята музика. Но за Broken Social си е точно на мястото, след бурния едноименен.

  5. nervousshark каза:

    Да, Broken Social напасна, за Apples in Stereo ще има още прослушване.

  6. maxipanic каза:

    UNrespect щом пишеш за албуми седмици преди да бъдат пуснати официално! sorry no e cheap

    fuc cons

  7. nervousshark каза:

    прати ми Музик Аутор да им обясня как оттук насетне ще си купувам само Лепа Брена на компакт дискове от Петрола по пътя към Велбъжд :)

  8. maxibully каза:

    @maxipanic, eat shit and die

  9. nervousshark каза:

    rofl

Вашият коментар

