J’irai cracher

1.

По всичко личи, че особата, претендираща, че е президент на Република България, напълно е загубила връзка с реалността.

Човекът, повярвал си изцяло, че е Сапурмарат Ниязов на Балканите, вероятно си мисли, че другарските тричленки, размахването на пръст, чувството за безнаказаност, нарушаването на основния закон, отмъщението, подлостта и дребнавата злобарщина са нещо, което влиза в набора от инструменти, присъщи на европейски държавен глава.

Но пасаран обаче, другарю, тези номера. Не и нито мястото, нито времето, а подобни мърсотии рано или късно се заплащат.

А истината рано или късно излиза наяве.

Нямам речник, с които да изразя омерзението си. J’irai cracher sur votre tombe.

2.

Много интересно защо момента на дружната атака на Първанов и Станишев съвпада с купуването на данни за авоарите на български граждани в Швейцария (а там със сигурност някои имена, свързани с Позитано 20) и нЕкои съображения на Дянков по отношение на руските енергийни планове.

Аз нерядко изобщо не съм съгласна с политиката на Симеон Дянков, както и на цялото правителство, но в случая цялата акция е толкова грозна, че не мога да си намеря място от това, което се случи.

Малко хаотично и злостно, но гневът ми идва малко в повече тези дни.

Автор: nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки

9 thoughts on “J’irai cracher”

  1. Аз на Гоце трудно бих му станала фенка, да не кажа никога, но Дянков няма да е зле да започне първо да мисли, а после да говори. В случая важи поговорката „една ръка сама не пляска“. Ако Дянков беше мислил преди да говори, това сега нямаше да е факт. Четох стенограмата и единственото впечатление, което успя да се създаде у мен, беше за сгафило учениче, изправено пред другаря директор, което кротичко мрънка: „Ама то, другарю директор, аз само си играех… Въобще не исках да мажа стола ви с лепило, беше просто шегичка, хъ-хъ“. Някак недопустимо ми се вижда, ама какво знам аз. :/

    1. Това, какъв е един човек, не оправдава поведението на друг.

      Понеже някой не е достатъчно добър, мънка, дай да сме подли, зли и отмъстителни. Ами аз не мога така. И не мога да приема подобно поведение от държавния глава. Не бих го приела дори в семейството, в училище или на работа. Има си начини и механизми.

      1. Ами аз не мога да приема и липсата на мисъл у Дянков. :) Искам да кажа, това, че държавният глава ми е здраво антипатичен, с нищо не прави Дянков симпатичен в очите ми, особено след като момъкът има навика да твори гаф след гаф.

        Бе хвани единия, та удари другия направо. :-)

  2. Ах, колко сме лоши!
    Мислим си че имаме право да знаем как(къде) спечелиха татковите момченца(на ГОЦЕ) да си купят голям магазин????…
    Или- защо наш президент да не отстреля защитено животно В Казахстан?
    ПРЕЗИДЕНТ НАШ е….(от БСП-нали ,позастарели, дами и господа-пардон, ДРУГАРИ)
    Добър ловец …

  3. Не сме президентска република, а се оказа , че сме. Тричленката го доказа.По този начин бяха изпращани в лагерите в Белена хора от цвета на интелигенцията.Потресена съм от начина на действие на Първанов,за пореден път доказал своята низост.Първият път ме потресе, когато хората изгоряха във влака от Кардам, а той отиде на лов..Ужасното е, че се е добрал до най-високо място на държавата и свети в червено, на пожар.

  4. Аз не мога да разбера каква пък е тая свръхобидчивост неговата. Да не говоря, че в случая въобще не ми е ясно за какво изобщо се цупи. Тоест, ако трябва да сме честни, Иван и Андрей казаха, че Дянков бил казал, че… На което Дянков каза, че не е казвал еди си какво и разговорът продължи в тоя дух. Ма като си чак пък толкова обидчив и засегателен, като чак пък толкова не издържаш на напрежение, иди играй като снежинка в тържеството в детската градина, а не се натискай за поста „бащица на нацията“.

    Бе нещастник пълен е Гошко и това е.

  5. Иванчо попитал Марийка: -защо, Марийке, Гошо изяде прясната торта! .. .. .. Марийка казала: – Ми не беше прясна! .. … .. Все пак – Марийка да каже: Гошо е изял тортата! .. .. Или: – Гошо не е изял тортата! .. .. .. Но Марийка, едва ли ще каже, защото шефа на Марийка, си пие вече бирата с Гошо. Може и торти да ядат.

Вашият коментар

