Каратека

Тъкмо вчера се присетих за Каратеката, най-добрата игра, която вървеше по Правец-осмиците през 80те. Оказва се, че доста хора не са запознати с нея, затова ето кратък преразказ в картинки.

Много отдавна, в една далечна галактика близо до Окинава Дарт Вейдър Акума отвлякъл принцеса Лея Марико.

Принцесата била заключена в една пагода с рога и няколко чифта очи, откъдето трябвало да я спаси русия гайджин Каратека.

6ти американски флот оставя Каратека на ръба на скалата.

Пат, пат, пат, на ти, рогато говедо! Мама ви жълта, сега ще ви разкатая!

Гепи едно маваши в главата!

… и го набих!

Ебати зеления нинджа! Ебати зеленото Килиманджаро! Ебати червеното килимче! Бах тия гъби, дето ядох вчера…

Леле! Какво правя? (?!?!?)

Кого ще наричаш шоп бе, майна? Дръж това карате в корема!

Леле, тия и двамата се изпотепаха! Какво ще правя сам-саминка на света?

Лазаре, стани и ходи!

Near, far, wherever you are, I believe that the heart does go on… и така нататък.

Край.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни. Запазване в отметки на връзката.

15 Responses to Каратека

  1. Ясмина каза:

    ааааааа, това и аз съм го играла!!!! :)))))))

  2. Димитър каза:

    Хех, аз от тази игра имам само черно-зелени спомени.

  3. Пейо каза:

    Наричахме триъгълничетата, обозначаващи енергията“зъби“ и целта беше да избием зъбите на злите нинджи. Горките клавиатури.

  4. kyky-pyky каза:

    Много бях добра!!! От нея даже научих йоко гери (любимият ми удар), после малко филми с Брус Лий и така, но Каратеката ми намали успеха и ми взеха компютъра. Велика игра беше !!!

  5. Pingback: Каратека | Google Reader | Юлиян Попов

  6. И защо се гавриш в Божия син? Малко ли е, това, което е донесъл на света?

  7. oaobe каза:

    Невероятно!
    Спомените ми от тази игра датират от 84-85 година, когато в началното ни училище (по Сендовската система) учихме ЛОГО и прекарвахме по цели нощи да ликвидираме шогуна :).
    Благодаря за освежаването на паметта! :)

  8. oaobe каза:

    И още нещо, което си помних – ако в началото тръгнеш назад просто си падаш от скалата и умираш :)
    Ако когато убиеш Шогуна се приближиш към принцесата с цел да я атакуваш, тя ти забива един и си до там :)
    Еееххх!-

  9. Снимки каза:

    Много се смях :D и аз бях там и аз ги бих тея жълтите :)

  10. ипотпал каза:

    Хахахаха хвърли ме в джаза. Това не го бях виждал от дооооста време :D Мерси, че ми припомни доброто старо време :D

  11. ethernall каза:

    Не е Килиманджаро, а Фудзияма и Фуджияма – както по-ви харесва:)

    Аз едно време не знаех как се тича и се сещайте колко врме отнемаше да се стигне до „шефа“, поради същата причина принцесата ме пребиваше накрая:) Абе как се прави тая „свирка“/приклякане? Ще взема да си извадя музичката и да си я турна на телефона…

  12. Grimm каза:

    А Ацтеката къде я забравихте?
    Колко часа отидоха там…

  13. Злия каза:

    Айе тва йе Дюка като млад.. ко знайти Вий… Комгетсом! :)

  14. nervousshark каза:

    Няма друг като Дюка :)))

Вашият коментар

