6 дребни неща, които ме радват

mcenroemo

Шест от дребните и идиотски неща, които ме правят щастлива (Пенев, готви се за отмъщение заради това меме):

1. Да гледам стари мачове на Джон Макенроу и Джими Конърс;

2. Да ям солен лакриц;

3. Да мия балкони в горещ летен следобед и да гледам как водата се изпарява. Мога да мия и плочник, но като че ли това се случва съвсем рядко. И е най-добре в близост да има мушката;

4. Да пия следобед кафе с мляко в събота и неделя през лятото, опъната на леглото, с книжка и цигара;

5. Да тръгна към едно място и да се озова на съвсем друго;

6. Тиквички с кисело мляко, копър и чесън.

Да се готвят Крис, Димитър, Димитрина, Хасан и Радан.

Автор: nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки

20 thoughts on “6 дребни неща, които ме радват”

  1. Пенев трепери в ужас да не го застигне проклятието на тиквичките с кисело мляко, копър и чесън. Не мога да изям повече от две кила наведнъж :)

  2. има и сладък, иначе му викат и сладника и сладък корен. едни черни бонбони.

  3. ами щото аз бая години вече скитам под слънцето и луната, ма такова не съм виждал. обещай ми някой ден ако се видим да черпиш по един.. ъъ.. лакриц?

    пък аз ще опека белени чушки с олио, оцет и чесън, само за тиквичките не моя да направя нищо, че много пипкаво

  4. :) малко хора познавам които да харесват лакриц, че и солен. Шведите го произвеждат по много. Печените чушки са по хубави ;-)

  5. заповедайте, само да се разбереме къде – по рекичките на люлин планина, около железница или другаде :mrgreen:

  6. Па аз незнам койтуй тиквички с кисело мляко чесън и кокър?!!!!! Пак лакрица се пуши в цигари!

  7. „Да тръгна към едно място и да се озова на съвсем друго..“ – напомня ми на онази фраза:
    „Каква я мислехме,тя каква взе че стана…“
    :)

  8. Божо, то си е така :)
    А лакриц не съм пушила, може би трябва да пробвам :)

    Трябва да се спретне кулинарна оргия с тиквички и чушки явно.

  9. Кога Магди ще спретнеш оргия с тиквички и чушки та белким и аз да се облажа?Това с миенето на балкончето е страхотно,стига все пак да се сетиш един път в годината,а иначе мушкатата и петууните ги имаш в изобилие,само дето не си забелязала че са цъфнали страхотно.

Вашият коментар

