В неделя ще гласувам в синьо

sk

В неделя ще гласувам. В синьо.

№ 11.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на политика. Запазване в отметки на връзката.

9 Responses to В неделя ще гласувам в синьо

  1. Огнян каза:

    аз така от 1989 година :-)

  2. Светла каза:

    И аз, с преференция за Тафров :-)

  3. Мари каза:

    И аз ще гласувам за Синята коалиция,но без преференциален вот.Просто така подредената листа на кандидатите за евродипотати ме удоволетворява!Успех и късмет в неделя.

  4. astilar каза:

    И аз ще гласувам в неделя. Ядосвам се, че на онези, които ще гласуват с цветовете на маковете не е нужно да им напомняш, да им обясняваш…, те си ходят редовно като слепи кучета и си гласуват с цялата тежест на паветата в главите им.

  5. гравитон каза:

    Това да се гласува по цвят е – първосигнална система. И на къде води този мост та са тръгнали хората по него назад и надолу?
    Sorrw, ама така излиза!

  6. nervousshark каза:

    sorrow, да, така може да се опише цЕлото положение в държавата

  7. ѣрен каза:

    Така, така, и аз мисля, че цветът тази година е кралското тъмно синьо :)

Вашият коментар

