Trump, trump, trump

Крайно сюрреалистично е да чуеш песен, за която не си и предполагал, че някой още помни, докато майка се самоубива в метрото пред 8-месечното си дете:

Nellie the Elephant packed her trunk
And said goodbye to the circus
Off she went with a trumpety-trump
Trump, trump, trump

Има нещо в този сериал, което ме кара да продължавам да го гледам.

И има нещо в тази песен, след като двадесет и нещо години аз продължавам да си я тананикам.

Автор: nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки

3 thoughts on “Trump, trump, trump”

  1. AAAAAAAAAAAA

    и аз си тананикам тази ужасно натрапчива мелодия + останки от текста ТРУМ ТРУМ ТРУМ

    Подозирам, че зад песента се крият мрачни шамански подтекстове.

    Едно от обясненията ми беше, че просто не съм сам и изкукуриригвам. Явно съм прав- не съм сам, всички изкукуригваме :)

Вашият коментар

