За котката

Искам да напиша пост за котката си. Само че нямам котка.

Имам си обаче скапана, родна реалност.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни. Запазване в отметки на връзката.

20 Responses to За котката

  1. Nikola каза:

    Гледай положителното: скапаната родна реалност няма да ти съдере мебелите и няма да използва обувките ти за тоалетна.

  2. kyky-pyky каза:

    Ще падне голяма забава у вас, ако има и котка :) Тогава може на вън да ти се види чисто, подредено и даже без психопати.

  3. Радан каза:

    Напомняш ми вица, който завършва с

    „Ако имаш котка, и на нея … “

    Бих го разказал на двама трима души тези дни. Ако броиш десет пъти до десет, до десет ли броиш, или до сто? Може би е в сферата на Никола…

  4. nervousshark каза:

    @ Еленко, мерси :) Разсмях се :)

    @ Никола Много си прав! Трябва да гледаме положително.

    @ Куку А това е едно мнение „за“ котката. Ако у нас направя кочина и сметище, животът в София ще ми се вижда прекрасен.

    @ Радане, тия дни съм на вълна: и на вас, и на вас….

  5. пламен каза:

    Вместо да пишеш за песа. Кучетата са модерни. Днес: http://www.thehistoryblog.com/archives/2297

  6. nervousshark каза:

    Нека да отбележим, че най-старият портрет е на пудел. Това ме изпълва с гордост!

    Това ме вдъхновява да пусна и аз няколко портрета на пудел.

    Иначе имаше нещо за блогърите, които пишели за котките си…

  7. пламен каза:

    Имаше, имаше – http://www.kldn.net/?p=243

    Ама т’ва е тема за елитни блогъри, не е за простолюдието.

  8. nervousshark каза:

    Нещо друго беше, май че неелитните пишели за котките си, а елитните – за всичко останало?

  9. Nikola каза:

    Шарк – ти си елитна, мола ти са! Айди да си направим една ВИП блогосфера и да я хостнем на сайта на някой мол с луксозни стоки.
    Радан – според мен ако броиш десет пъти до десет, мозъкът почва да буксува :)

  10. nervousshark каза:

    Можем да я хостнем и в Лозенец…

  11. пламен каза:

    Лозенец е so passé. Романтиката е сега в моловете, утре – на друго място.

  12. Albena каза:

    Не беше ли това от блога на Градинко?
    http://www.gradinko.bg/140

  13. nervousshark каза:

    На всичкото отгоре съм и изостанала!

    Иначе не знам кой започна тая работа с котките :) Може и Градинко да беше. Все пак напоследък искам да пиша за котки, а не за политика.

  14. Mikhail каза:

    И правилно – аз пък искам да ЧЕТА за котките, а не за политика.
    Искаш ли да те снабдя с котка?

  15. nervousshark каза:

    Имам много див и ревнив пудел, иначе се замислям и за коте, но ми се струва рисковано.
    Мерси обаче за предложението :)

    Иначе аз пиша за това, което ми е на душата, а напоследък много съм се вкиснала.

    П.С. Искам много лисичка.

  16. Marfa каза:

    Какво имаш против блогърите, които пишат за котките си? :( Все ще ми кацнеш някой ден и ще й кажа да те одраска, да те ухапе и да ти се изпишка на обувките!

  17. nervousshark каза:

    Аз ще си дойда с пудела и ще видите вие тогава :)

  18. Marfa каза:

    Ще й кажа и него да го одраска! Пък!

  19. nervousshark каза:

    Ние не се даваме!

Вашият коментар

