Клетите създания

Просто нямам думи да изразя гнева и възмущението си от поредната простотия на социалния ни министър Емилия Масларова. След мераците да влезе във ВИП Брадър, което не подхожда на министър, но явно подхожда на ВИП особа с майбах като нея, деликатно убедена от близкия си кръжец госпожата разпрати писмо до медиите, с което обявява своето решение да не участва в телевизионното реалити.

Дотук нищо ново от страна на Масларова, въпреки че и новото всъщност се оказва,че не е неочаквано или различно от обичайните и начин на поведение и изказ. В покъртителното, сълзливо и милозливо писмо министър на Република България (член на ЕС) нарича човек в неравностойно положение (или с увреждане) „клето създание„.

Моля?

Със сигурност тази тетка едва ли е имала предвид, че Аделина се грижи за изоставено коте или изхвърлен на боклука фикус, все пак това все още не е в ресора на МТСП, за разлика от скъпите, безвкусни дрешки, приемите и пътуванията за стотици хиляди до екзотични дестинации.

С какво хората са заслужили подобно унизително и скандално отношение от страна на Масларова? Защо те да не са равноправни хора, а са клети, неодушевени създания в среден род???

При този министър и това правителство проблемите, ресор на социалното министрество старателно се замитат под килима, тези, които дръзват да говорят за ужасите, които се случват у нас, са обявявани за „анти българи“, а лицата и фирмите, свързани с усвояването на средствата са толкова затънали в корупция и кражби, че се чудиш какво ли ще им се случи в другия живот, затова че взимат залъка на деца без родители.

За мен лично това изказване е повод да се поиска оставката на Емилия Масларова и да и се потърси отговорност, и то не само за това, но и за всичко свършено и несвършено за последните 4 години. А единственото клето създание в цялата ситуация е тя, удавена в собствената си простотия и плиткоумие.

Групата във Фейсбук за оставка на Емилия Масларова.

Масларова като учен-евгеник.

Автор: nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки

29 thoughts on “Клетите създания”

  1. Абсолютно съм съгласна с теб, но какво може друго да се очаква от комунистии простаци? :)

  2. Най-страшното е че тя вероятно си мисли, че е благородна отнасяйки се по тоя обиден, просташки, откровено ДКМС-ски начин с въпросния човек.

    Г-жо Масларова, бих казал, физическите увреждания може и да правят живота по-труден, но мнозина се справят и нямат нужда от снизходително отношение. Комунизмът и простотията, за съжаление, са неизлечими и оставят белег за цял живот. Извинете се и подайте оставка.

  3. Аз не знам подробности, но е пълна профанизация и въобще не виждам нищо общо между Биг Брадър и благотворителността. Разбира се, че всеки имащ малко мозък в главата си, или ако той самият няма, а близкото му обкръжение има ще откаже да участва в такава тъпотия. А то пък оставаше и министър да се набута – щеше да е още по-голям резил, но за хищните клюкари сигурно е голяма загуба. Горките – кого ли ще оплюват по форумите:(
    Направо им съчувствам:)

  4. Единственото успокоение е, че на въпросната особа и остават 3-4 месеца да министерства. За съжаление обаче, подозирам, че цялото министерство е заразено от подобно отношение към хората в неравностойно положение.
    И една малка поправка – не е Майбах, а Бентли (розово).

  5. Ако имате някакви съмнения колко тъпа и нагла е комунистическата власт, то аз имам съмнения колко ви е здрав разсъдъкът.

  6. Aбе аз не, че я харесвам Масларка, даже никак, ама…..може би и тя не е очаквала тоя Vip Brother да е такава простотия пълна с цигани и наркомани. А и всички се обръщат да плюят без да помислят какво могат да направят. Например защо в България не се забрани изоставянето на деца. Аз известно време живях в Холандия, там това е забранено. Оставяш си детето, хайде в затвора и това е!

  7. Първо, не ми харесва подобен изказ да се използва в този блог.

    Второ, кьопавите закони не оправдават простотията на един министър, като за капак негова задача е да работи за подобряването на проблемите в ресора си, каквито са изоставените деца за МСПТ.

  8. ок, съгласен съм за изказа, както и за другото, но мойта гражданска позиция е, че трябва да спрем да се разграничаваме от държавата, а да се обединим кой с кавото може за каузата да няма изоставени деца.

  9. Иво , и аз съм „за“ това.

    Тото, кое те кара да разсъждаваш така? Да не си Масларова под прикритие?

  10. Министър Масларова ( при цялото ми уважение към министерския пост като такъв :) ) е откровено глупав човек. Не знам дали можем да и се сърдим, че не проумява къде е проблема и колко грешно разбира идеята за „грижа за човека“ – толкова може жената.

    Въпросът обаче е, като е толкова глупава, какво прави там, защо е министър?

  11. Според мен истината е, че просто някой /в по-висока позиция от нейната/ й е свил сърмите да не участва, което си е напълно правилно. След това някак си е трябвало да се замаже положението.

  12. Разбира се, че един министър не трябва да участва в подобни простотии. А да се извинява тя – няма за какво, по-добре би било ти да се извиниш.

  13. Ама моля ви се бе, хора! Едно такова дребно, лае на слабо време… С трайни увреждания след онова торнадо… Върнете ми клетото създание – давам възнаграждение!

  14. y so nervous?

    масларова е идиотка, но какво променяме, бидейки „гневни и възмутени“ на блоговете си?

  15. От нея не съм и очаквала стил и финес. Изказът й само показва що за човек е. И да, трябва да сме нервни, защото управляващите не заслужават волско търпение.

  16. Marfa, в типичния си стил пропускаш може би основното в и без това сравнително простото изречение, което написах, а именно: „на блогвете си“.

    Когато човек е възмутен и иска да промени нещо, излиза на улицата, събира съмишленици, събира пари и евентуално постига нещо.

    Дебилното изказване на Масларова не е дори 1/10 от върха на шибания айсберг, който представляват кривите и грешни неща в управлението на България.

    Някой от вас – цялата тайфа политически коректни, хуманни, обществено ангажирани и про-феминистки настроени, будни младежи и девойки , някога правил ли е нещо извън блога си, с което да промени тези неща в обществото, които не харесва?

  17. Да, правила съм и правя. Спечелила съм над 100 000 евро в проекти за деца без да получавам хонорар и съм написала над 20 текста на тема човешки права. Ежедневно давам от личното си време за каузи на хората с увреждания, а от няколко месеца пиша на доброволни начала.

    А ти какво си направил, Imao, че си позволяваш такъв въпрос с такъв тон?

  18. Imao, да ти отговоря и аз в типичния си стил, да, направила съм. И да те попитам и аз. А ти какво направи, назидателю?

  19. mogilino, това е похвално и ако казаното от теб е истина, радващ е факта, че поне един от блогърите-празнодумци наистина върши нещо различно от това да си осмисля празния живот с брътвежи за някаква кауза, за която действително нищо не прави.

    Я чакай, къде ти е блога?

    Какво съм направил аз – би било нескромно и грозно да се изтъквам в детайли, нещата, които съм направил съм ги направил защото мисля, че това трябва да се направи, а не за да ме потупат по рамото в блогосферата.

    В края на краищата, не съм аз този, който бие тъпана от блога си по такъв нелеп начин, за да се отчитам пред вас.

Вашият коментар

