Zart & Dunkel

zart-dunkel1

Това на снимката е нов модел шоколад на Милка, с черен пипер, при това хич не лош. Съвсем леко лют е, а ароматът на пипера чудесно се съчетава с този на какао. Любопитно е, че Милка напоследък се опитват да навлязат в по-висок сегмент с няколко вида тъмен шоколад, като и опаковките са малко по-шукарни. Така или иначе, не мога да ги приема за high end шоколад, но пък този с пипера е много добро попадение. Лошото е, че навсякъде продават само няколкото стандартни продукта на бранда и само в определени, партизански магазинчета могат да се намерят по-читавите серии.

Определено шоколад с пипер ще ми стане един от предпочитаните, заедно с този с черен чай, който за съжаление у нас хич не се намира (аз лично съм попадала на такъв само в Белгия), така че се налага да си го правим, но въпреки че съм страхотен мързел, за такива неща полагам усилие.

Пък и казват, че тъмният шоколад е полезен за сърцето, което е оправдание за злоупотреби от време на време.

Автор: nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки

8 thoughts on “Zart & Dunkel”

  1. Здрасти, и аз съм голям фен на тъмните какаови приключения, но пипера не ми е от любимите. Пробвал съм и с червена чушка, пак не ме грабва. По-скоро ми харесват комбинациите с плодове, особено с парченца портокалова кора и имаше един шоколад със сушени тропически плодове, който имаше многообещаващ вкус :) Но иначе всичко над 70% pure chocolate си е удоволствие!

    П.С. И честито за блога, хубаво пишеш, пък и редовно, гуд, гуд!

  2. А пък аз просто се влюбих в Линдт с червената люта чушка! :D Мале, само като се присетих и пак ми се прияде, мномномномммм….

  3. С имиджа нямам проблеми никакви, просто гледам как се опитва да се намърда и в друг сегмент със същия бранд :)
    Иначе този е от едно магазинче на Иван Асен, малко след кино Влайкова, посока Ситняково, от същата страна.
    По едно време го имаше и на първата спирка на петицата на Съдебната.

  4. П.С. Слава Богу, все още не си подбирам храната по имиджа, хахахаха…
    Но чета блога на millionaire и се уча, уча….

    А някой от обикновените им шоколади доскучняват, имаше обаче един, с йогурт, лайм и зелен чай и го спряха, гадовете….

  5. в „слънце и луна“ имаше феъртрейд шоколад с ърл грей. на шишман срещу 133-то има едно магазинче, в което продават „куфарни“ милки – обикновено има по няколко „нестандартни“ вида. в халите днес имаше lindt creation cherry&chili, fig&caramel и orange – не знам дали ги има в официалните lindt магазини.

Вашият коментар

