Slumdog Millionaire

slumdog-millionaire-poster-full

Днес няколко топли думи за Slumdog Millionaire, в който Дани Бойл среща индийска приказка за сираци, предателство и любов. За мен отдавна не е имало толкова категоричен кандидат за големия Оскар.

Когато някой друг ме прекара през всичките ми чуства за броени минути, ще се обадя. Напрежението расте с всяка изминала минута, като към края вече става наистина критично, без някъде по пътя да изпадне човешкото и истинското, което прави филма толкова специален.

PS В саундрака има 3 парчета на M.I.A., а краят след края е иронично-готина заигравка с индиската поп-култура (не че през останалото време липсват намигвания).

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на музика. Запазване в отметки на връзката.

4 Responses to Slumdog Millionaire

  1. kristina каза:

    много е добър, да. наистина накрая беше супер критично вече, отне ми зверски усилия да не си изгриза ноктите. :)

  2. nervousshark каза:

    следващият път с вратарски ръкавици.

  3. batpep каза:

    и на мене ми хареса донякъде, до полвин час преди края някъде по-точно.

    сигур щот не съм цинганин или пък щот не харесвам холивудската бозавня

  4. Acnapyx каза:

    Абе режисурата наистина е добра, актьорската игра също. Сценарият обаче е твърде манипулативен и пропаганден, а разтеглянето на любовната история чак до края си е направо дразнещо. Очевидно е правено с цел да зарибява тези, които не са се усетили как ще завърши всичко; лично аз в последния половин час знаех какво ще стане, и ми стана откровено скучно.

    Признавам, Бойл сръчно манипулира. Но не обичам плоска плакатна пропаганда – и точно там ми е основният упрек. Ако направя аналогията с „Замръзналата река“, там пропаганда няма – само наистина сериозна, дълбока история.

    Отделен упрек за подбора на въпроси в играта – там особено последния е просто невъобразима простотия. Макар че трябва да се върже със сюжета, но това не е въпрос като за милиони.

    Добра идея, опропастена от плоска реализация.

Вашият коментар

