Аз ще бъда на протеста на 14ти януари

Аз лично смятам да се включа в протеста на 14ти януари.

Решението ми е продиктувано не само от политическите ми пристрастия и партийно членство, а защото първо – адски ми е писнало,  второ – защото вярвам в силата на гражданския натиск и трето – защото лицето на България не са разни наци-фашо лумпени, корумпирани профсъюзи, дупедавци от студентските съвети и добре облечени мутри.

Никога не съм могла да стоя безучастна, дори когато през последните 8 години изразяването на политически позиции, желанието за промяна, нетърпимостта към корупцията и мнението, че за проблемите на България са отговорни конкретни лица, произлезли от бившите (и не съвсем толкова бивши) служби са били повод за подигравки и изказвания от сорта „аре стига сте се занимавали с това ДС, минаха 15 години, параноици, нещата са съвсем други“. Видя се, че не са.

Личната апатия и липсата на гражданско общество, които изобщо не са случайни са основната причина за това, което в момента се случва у нас.

Отговорната гражданска позиция е избор, който всеки сам прави.  Аз съм направила своя.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на коментар, политика. Запазване в отметки на връзката.

8 Responses to Аз ще бъда на протеста на 14ти януари

  1. И аз ще съм там. Точно защото трябва най-сетне да се постави началото на истинско гражданско общество у нас. Дали ще се получи

  2. (продържавам) не зная, но – както писах и на едно друго място, длъжни сме да опитаме. И точно тук ги стяга чепикът някои хора. Не от партиите ги е страх, не от лидерите им, макар че сипят огън и жупел именно върху тях, а от възможността да се оформи силно гражданско общество. Тогава им е спукана работата не само на тези политици, но и на всички след тях, които си позволят да си правят каквото на тях им хрумне.

  3. Jaguar каза:

    Аз също пуснах една статийка по въпроса. Още съм на колебание, но май ще бъда там. В крайна сметка ако не ние, то кой, Кошчей Бессмертны ли?

  4. nervousshark каза:

    Така или иначе нещо трябва да се прави.
    Инертостта и безхаберието са най-големите врагове на хората.

  5. Жи каза:

    Аз също нямах колебание за присъствието си вчера. За днес, обаче почвам да се замислям. Но сигурно пак ще отида. Защото си искам реакцията на управляващите. Всяко общество я заслужава. Очевидно нашето се е добрало до отговор с палки. Дано дочакаме друг…

  6. rossie каза:

    Акуле, очакваме инфо от извора, да знаеш :)

  7. nervousshark каза:

    Ей сега ще се опитам :)

  8. nervousshark каза:

    Ще пусна довечера, тъпия уърдпрес е умрял.

Вашият коментар

