Образи и гледки из София

Това е поликлиника в София.

poliklinika-11

poliklinika-21

Това е университет в София.

uni-11

uni-2

Това е тиха софийска уличка.

irechek

А това съм аз след 33 години живот в този град. Косата ми е в този вид от ужас, а това на врата – ортопедична яка. За всеки случай.

maneken

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни, софия. Запазване в отметки на връзката.

4 Responses to Образи и гледки из София

  1. petya каза:

    aaaaah. ne e smeshno. :(

  2. nervousshark каза:

    ами :) трябва да се гледа с чуство за хумор. когато са правени снимките, поне не беше студено :)))))))

  3. Jaguar каза:

    Бр-р-р, аз пък се чудя дали вече не приличам на някой от спътниците на Дракула :)))

  4. batpep каза:

    хаха, а това на снимката съм аз, но след 38 години живот в същия този слънчев градец :)

Вашият коментар

