Коледата възможна?

На фона на кретенията в държавата, калта и киселото ми настроение през последните седмици, или направо месеци една добра вест. Сменям си работата. Дай Боже, за по-добро. Така че май вече имам коледно настроение, сега помагам на майка ми да пече сладки, в отпуска съм, тъй като през последните години ми се натрупаха много дни и така.

Междувременно Дзвер ми е предал щафетата за това, което той напълно основателно нарича „всемирен спам“ – Kreativ Blogger. Тъй като не ми е ясна точно идеята на това нещо, мога да споделя, че хората, които обичам да чета и чиито разбирания и ценности ми пасват най-много се намират в блогрола ми отдясно. Следя с интерес още куп хора, които съм си запазила в TBL.

Та така. Нека празниците да идват. Сега!

П.С. Че нещо ги бях отписала.

П.П.С. Пламен има страхотен пост от днес.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни. Запазване в отметки на връзката.

2 Responses to Коледата възможна?

  1. bronco каза:

    Успех с новата месторабота!
    И весело посрещане на празниците :)

Вашият коментар

