Bonjour l’ennui

Буш и летящата обувка – нещо ужасно ми доскуча от вариации по темата.

Капитал Лайт – една огромна питанка. Русев – алтер егото на баба Куна от Джулюница???

Кой приватизира матките на милионите жени? А кой сипе дивотии?

Българската блогосфера е новото IRC. Льо нуво блак.

Bonjour l’ennui.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на коментар, разни. Запазване в отметки на връзката.

8 Responses to Bonjour l’ennui

  1. kris каза:

    ахахаа! право в десятката! умирам от смях. съвсем права си.

  2. epistemic murk каза:

    направо ми се повръща от този пост на пипилота.
    не знам как ги намираш такива глупости.. и как имаш нерви
    то аз си ги изпуснах мойте на нейния блог. ама не много :)

  3. epistemic murk каза:

    а не съм разбрала че и ти си писала там:)
    да не си помислиш нещо лошо хехе

  4. epistemic murk каза:

    тази е направо майк рам в рокля.
    вдигна ми кръвното нечовешки..

  5. nervousshark каза:

    Дарвин е пълен мошенник.

  6. Nikola каза:

    Еха, класическа нервна акула :)

  7. myciandi каза:

    Туй пипилота ногу зле.

  8. Яна каза:

    Като се замисля, хубаво е, че поне хората започнаха да се замислят за феминизма, доколкото могат.

    Тези дни четох няколко блога с изказвания от типа „колко са зле феминистките“. Впечатлена съм лошо от гордостта, с която се заявява „Аз не съм чела и не искам да чета“. Трудно ми е да намеря нещо общо с такива хора.

Вашият коментар

