Son of Rambow

Son of Rambow е най-готиния филм, който съм гледала напоследък, не че често ми се случва, но по Коледа смятам здраво да наваксам. От категорията на The History Boys и This is England, за нещо, на което аз трудно намирам превод – the coming of age.

son-of-rambow-4

Отново ранните 80 години, готина музика (Cure, Siouxsie and the Banshees) и хлапетии, които откриват приятелството след редица перипетии. Клише. Всъщност двама юнака, единия пълен хулиган, а другия от някаква крайна секта решават да снимат римейк/продължение на Рамбо:Първа кръв и оттам насетне белите започват.

didier

Изобщо, Son of Rambow е смешен, вълнуващ, разнежващ, пък някой може и да се познае. И да не забравим – Дидие, френския юбер-гъзар и култовата му фраза „Bonjour, l’Angleterre“. Колко ли пъти я повторихме през последната седмица?

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни. Запазване в отметки на връзката.

2 Responses to Son of Rambow

  1. kris каза:

    филмът наистина е очарователен и много приятно ми върна спомени за това как аз и момчетиите от блока разгигравахме подобни филми. е, без камера, де. :)

    фразата “bonjour, l’angleterre” ми е новата любима, както и „imbecile anglais“ :))

  2. nervousshark каза:

    bonjour, l’angleterre, bonjour siouxsie wannabies :)

Вашият коментар

