Vox Populi

JamsBio прави класация за 5те най-досадни банди чрез всенароден вот. А народът казва:

5-most-boring-bands

За съжаление U2, които в неделя бяха на 4та позиция, са изпаднали от голямата петица, а HIM и Maroon5 все още не са дождрапали дотам. Аз лично бих направила поне топ 10, защото много са великаните в областта, все пак гласуването продължава, така че очакваме още размествания.

Но! Водачът е един и неоспорим, а аз съм с три ръце „за“. Представям си сега какъв линч ме чака от освирепели фенки на Боно, Вила Вилекула (или Вало, там какъвто е) и Крис Мартин.

P.S. Вокално-инструментални формации от сорта на Pussycat Doll, Danity Kane, Fallout Boy и прочие, които аз съм чувала единствено от Perez Hilton изобщо нямат място при големите.

Автор: nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки

7 thoughts on “Vox Populi”

  1. @Димитър, добре де, понеже бях лоша, Zooropa е един от любимите ми албуми. Все пак Боно ме дразни напоследък. Не обичам месианството.

  2. В България тази класация щеше да е съвсем различна и щеше да включва само групи от 70-те и от 80-те, защото хората тук изобщо не са чували по-нови. От топ 5 може да се съди, че повечето гласували са от Великобритания, първата тройка е също популярна и в САЩ. Радиата/телевизиите в България не ни „заливат“ с тази музика за разлика от западните медии, така че вотът е обясним.

Вашият коментар

