Гьонсуратлък

Кирил Добрев е абсолютния гьонсурат. Не че няма достойна конкуренция, но идеологът на младежката политика на БСП основно може инодоктринира и идеологизира у младите социалисти политиката за пране на пари. Въпреки че повечето това генетически и потомствено го могат. Ако може, да си хваща трамвая, пълен с цялото ВС и олигарсите по окръзи и право към ада (и паджерото с надписа R.E.D.)

Междувпрочем аз мисля да кандидатствам в ОПРДВРССНВ, а ако ме приемат, се надявам да ме назначат да отговарям за международната политика и отношенията с братски народи и държави като КНДР и Венецуела.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на коментар, политика. Запазване в отметки на връзката.

3 Responses to Гьонсуратлък

  1. Димитър каза:

    Аз си запазвам отношенията с братска Куба :)

  2. kanew каза:

    На времето баба ми казваше: „Не целувай бебето по врата да не стане тепегьоз“. Този е много целуван точно там. Ето още едно история с „бащата на клипа“:
    http://www.segabg.com/online/article.asp?issueid=3171&sectionid=2&id=0000388

  3. nervousshark каза:

    Хареса ми отдолу коментара: муле си беше, муле остана :)
    Мерси за линка.

Вашият коментар

