how not to

Ето един пример за това как не се блогва :) Напоследък всички дават съвети как се прави това, пишат обширни експозета и наръчници как се прави онова, как да забогатеем в 10 стъпки за 3 дни посредством гуру-блог, но аз понеже не съм спец, мога само да кажа как е добре да не се.

Антиконформизмът по принцип върши работа, но само ако си първи. Пък и тогава става досадно. Анти само за принципа да съм на терсене, когато всички са на въпреки, или бунтовник без кауза е смешно.

Това важи и за много други блогъри, влогъри, монологъри и прочие обитатели на българската блогосфера.

Автор: nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки

4 thoughts on “how not to”

  1. Хех, не с лошо де… свежо си е написаното. А и не гледай само последния пост.
    За мен е важно да си свеж, да си кратък (а не безкрааааайно многословен) и в крайна сметка да чета нещо различно от масовото…

  2. Като различното, поради липса на мисъл, е критичен анализ на всички останали, в стил „копелета, колко съм различен, нали…“ Това го играхме вече през 80те…

Вашият коментар

