Директор на водопад

revu

„Директор на водопад“ си заслужава всяка минута гледане. Не ми се обяснява защо, който обича да се връща към края на 80те, надеждите на банда различни пубери и автентичния рок ще ми разбере. Сниман е преди 10ти ноември, а някои констатации и мисли са ужасяващо неподправени и очарователно наивни, като „Милена, според нас, това е бъдещето в нашата естрада“ и „аз съм от видинско и такава апаратура не съм видял“. Както и да е, това не е най-важното във филма.

А той е за Ревю, документален, режисьор Иван Ковачев, аз попаднах на него през Николай Павлов. Може да се намери в Замунда и vbox7.

***

12to1

В старите филми понякога има кадри, които са неочаквани flashbacks (флашбеци?) и могат да ме изкарат извън релси. В „Директор на водопад“ ме цапардосаха архивни записи от 12то (Ленин преди, сега Иван-Асен ІІ), първото ми училище, където между пионерчетата се разхождаше началната учителка на баща ми, а по мое време – може би директор на училището. Забравих как се казва, може би вече не е между живите. Не знам, има такива моменти, в които ме свива стомаха, особено ако филмът е черно-бял.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на коментар, музика, софия. Запазване в отметки на връзката.

3 Responses to Директор на водопад

  1. Пейо каза:

    Имам avi, малко е по-добро и повече по-удобно.
    Кажи ако искаш

  2. kanew каза:

    Започвам да търся филма за да си припомня атмосферата преди 10 ноември и заради 12-то училище. Там учеха, по някое време, моите деца .

  3. nervousshark каза:

    Пейо, аз имам версията от Замунда, към 350 МБ.
    Г-н Канев, нищо чудно да сме се засекли там с някоя от дъщерите Ви, по мои спомени сме горе-долу родени по едно и също време.

Вашият коментар

