Тръс

pudel-3

Тази тиха нощ, в началото и в края на моя опит за сън се усетиха два труса. Всичко това добре, но защо точно в единствената нощ, от която съм отделила ЦЕЛИ 11 часа за сън, както никога в последните месеци, легнала съм в 21.00, а алармата е навита чак за 8.00? Световна несправедливост е това, или по-вероятно заговор на масоните, папата и наколко човека с фамилии, завършващи на -щайн.

Спя си аз блажено втори-трети сън и тряс… Айде после пак заспивай наново. Сънувам си в ранни зори двайсти-трийсти филм, с цветни подробности и аре пак. Е бива ли? Ходи че заспивай пак… Станах, изчетох новините в нета и твитките (крайно интересни, междувпрочем) и денят започна.

И двата пъти, естествено, не можах да се светна поне 5 минути сън ли е или нещо наистина става, адски нереално беше. Песът и той спи като заклан, никакви индикации за „произшествие“ (мхм, добре че са медиите да разберем, че земетресението е произшествие, но има резон, щото ако е бедствие, трябва да будим Етем). Абе, сине майчин, аз за какво те гледам? Ами за сеизмо-аларма, много ясно. Храним се, обичаме се, обличаме се при нужда, а за благодарност – нищо. Хорските другари са пищели, вили, блели като овчици, а ти… Ще си взема сурикат или ондатра, да ми вият и пиукат поне половин час преди Витоша да изригне, да знаеш!

Интересното е, че не се стресирах както друг път, вероятно защото бях в делта фаза на съня, пък и май земетресението не беше много силно. Даже не ми и хрумна да излизам пред кооперацията, което в момента доста ме изненадва. Аз лично си спомням поне три много силни, Стражица е едното, и други две от съвсем ранна детска възраст, когато обикаляхме по пижами с часове навън (Вранча май). И наистина беше много страшно.

Та така, земетръс, времетръс и емипирично доказателство, че пътят на добрите ми намерения е осеян с тръни. Ако не е Бон Джоуви в комбинация с хайнекен и кент в някакъв крайно пропаднал бар, ще се разтресе Южния парк. Дяволска работа.

Автор: nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки

3 thoughts on “Тръс”

  1. Синко си е много готин и много прав. Не е министър на бедствията и авариите, та да се буди за такива работи, станали в столицата на държавицата, на която е министър:)

Вашият коментар

