Разни от вчера (Вчера)

balkanche_22

Въпреки че доста хора се опитват да омаловажат значението на датата 10ти ноември 1989та година с клишираното и нищонезначещо „нееднозначна“, постовете вчера в куп блогове ми говорят, че доста помнят, разказват и не искат да забравят вододела. И може би като че ли се възобнови интереса към това, което се случи последните тридесетина години, защото май едни механизми леко поиздишат, а пък други хора порастнаха, при това с интернет и с ясното съзнание, че процесите у нас са исторически обусловени и не всичко, което пише в „Труд“ е светата истина.

Аз си харесах два поста, при това много:

Десети ноември. Плачи да плачем! на Иван Стамболов, с който иначе не съм съгласна „по турския въпрос“ и Отговор на Елфа за комунизма на Веселин (Дзвер).

А на мен пък ми е носталгично. Защото това беше моето детство, с игри навън, с лета в Ловеч, Созопол и Рибарица, с Платини и Марадона, със скъсаните от ритане гуменки и балканчето и с всичко останало, което беше живота едно дете през 70те и 80те. Само че това щях да го имам и в някоя загнила държава на запад от нас, без да се чудя защо никога не съм отряден председател, защо нямам корекомски играчки и защо нашите, архитект и зъболекар нямат пари да ми купят адидаски.

Нищо друго, освен детството не ми липсва и МНОГО се радвам, че развития социализъм свърши отдавна.

П.С. Колекцията ми от железни войници от шоколадови яйца странно, но стремглаво нараства през последните години, а Адидас е най-култовата марка. Колко хляб има за психоаналитици у нас.

Автор: nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки

Вашият коментар

