Концертът на Рошийн

С две думи, понеже няма време – концертът на Рошийн Мърфи снощи беше убиец.

Въпреки лекото забавяне и интерлюдията от некъф хип-хоп между Райнер Труби и основната част, просто беше страхотия. Рошийн пя, дивя и определено даде всичко от себе си. Жестоки и шантави аранжименти на добре познати песни, доста стари неща, кавър на Браян Фери (Slave to love), глас, костюми, сценично присъствие. Това е.

После може би ще се сдобия с няколко снимки.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на музика, софия. Запазване в отметки на връзката.

3 Responses to Концертът на Рошийн

  1. kris каза:

    жената е ЛУДА, просто. :) още не мога да се отърся.

    аранжимента на movie star ме разби мен лично.

  2. kyky_pyky каза:

    Аз съм възхитена от танците й. До вчера бях убедена, ча като мен и сестра ми няма друг- ама ИМА :-). Страхотна беше.

  3. murmrun каза:

    Много е добра и на живо!

Вашият коментар

