Гражданските протести напоследък

Едно от нещата, които не ми дават мира при организацията на граждански протести е, защо повечето от тях трябва да се случват някъде малко преди или след средата на работния ден. Дори когато каузата е достатъчно сериозна (а напоследък повечето са такива), на мен лично ми е трудно да напусна работното си място, а предполагам това е проблем и за доста работещи, активни и с гражданско самосъзнание хора. Вероятно има достатъчно сериозни причини за това, но пък липсата на голяма група хора все пак се превръща в проблем.

Другото, което ме притеснява е възможността подобен протест да бъде узурпиран за целите на формирование от сорта на БНС, с които аз по никакъв начин не желая да бъда асоциирана.

Сложно нещо са това гражданските протести у нас, особено когато едно гражданско общество няма никакви традиции и тепърва ги гради.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на коментар, политика, разни. Запазване в отметки на връзката.

2 Responses to Гражданските протести напоследък

  1. асдасд каза:

    е ти какво искаш, да са в обедната почивка? винаги хората ще имат работа, и на мен ми е трудно да излизам, но когато протеста си струва – излизам. работата никога няма да свърши (надявам се:-))

  2. nervousshark каза:

    Някой хора имат възможност да излизат, но повечето нямат. Зависи от работата, пък и от местоположението.
    Аз съм участвала в достатъчно вечерни и съботно-неделни протести, така че не ми се вижда много страшно това.

Вашият коментар

