Depeche отново

Очертава се Depeche Mode пак да ни навестят, като част от Tour of the Universe.

Дата: 18 май 2009, място: стадион Васил Левски. Билетите ще се продават от ticketpro.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на музика. Запазване в отметки на връзката.

10 Responses to Depeche отново

  1. rossie каза:

    там сме! А вие?

  2. kris каза:

    роси, сори, няма да мога :( съвпада ми с концерт-реюниън на оркестър „кристал“…

  3. nervousshark каза:

    Ох, аз съм раздвоена, особено ако на трайбюта на кристалите идва Миле Китич…

  4. rossie каза:

    Обаче вие и двете много харесвате … (трите точки)… :) Може и да ми се смеете (което принципно си правите) но това е единствената група, на която съм ходила на концерт. И естествено ми стана лошо преди да започне концерта.

  5. kris каза:

    роси, кристал ли бе? хаххаха . лигавя се. естествено, че сме там бе. и няма да ти е лошо тоя път!!

  6. Nikola каза:

    Нененене, виегадовеужаснивинагиправитеконцертите
    когатоменямавСофия…. ааааааа !!! :)

  7. kyky_pyky каза:

    Виж сега, Роси. Трите точки за тях символизират триединството, божественото начало в музиката : Миле Китич, орк. Кристал и недостижимата Сашка Васева – иконата от Дупница(Дупнишката МАДОНА) !!!

  8. nervousshark каза:

    вие луди ли сте фееееее! как няма да ходим?
    роси, не ги слушай, прекаляват напоследък с Планета.

  9. rossie каза:

    Акуле, аз не им вЕрвам :) Освен това невестула вече ми обеща да ходим… :). Като каза планета се сетих да те запитам, защо не си отразила „the huge news“ – Гергана ще се маха силикона!!!!

  10. nervousshark каза:

    Леле, изпуснала съм :(

Вашият коментар

