Бахти

Следващият, който пожелае на висок тон да се преместя от тротоара, за да си качи бангията там, ще захапе капака на таралясника много бързо и успешно.

И аре, като се нанесеш до нас, да смекчиш малко ацента, а?

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на коментар, софия. Запазване в отметки на връзката.

13 Responses to Бахти

  1. Nikola каза:

    Така наречения „цигански шамар“ се изпълнява по следния начин: заставаш на 40-60 сантиметра от обекта. Поставяш дясната си китка на лявото рамо. Рязко освобождаваш и оставяш горната страна на дланта да се движи свободно към обекта докато изправяш ръката в лакътя. Ако изпълниш движението добре, можеш да се възползваш и от обратното движение за един бонус класически шамар.

  2. nervousshark каза:

    Като тренирала доста години тенис, мисля, че доста добре се справям с гореописаното движение :)
    Но понеже са ме възпитали да не прибягвам до физическо насилие, засега не съм стигала до подобни прийоми.
    Но границата е вече много близо!

  3. Nikola каза:

    Този проблем с възпитанието много пречи. Но напоследък все по-често мисля, че с маймуните трябва да се говори на маймунски- те човешки няма да научат..

  4. Радан каза:

    Никола,

    КАТЕГОРИЧНО възразявам срещу подобна фриволна трактовка на тематика, засягаща дълбините на националната културна традиция!

    Дясната ръка се поставя НЕ на лявото рамо, а на левия ХЪЛБОК. Извършва се постъпателно движение нагоре и надясно с лек обратен фалц.

  5. пламен каза:

    А такаа… тоя спор не го виждам с мирен край – титаничен сблъсък на две противоположни като мислене и техника школи в биенето на шамари. Направо си е база за риалити в стил Дупка в стената и Хванати в изневяра! ;-))

  6. nervousshark каза:

    Беше тя, не той :)
    Но това няма никакво значение, първо, и второ – казах някои неща, но не и обещах дентални корекции точно по този начин :) Тук обещавам по-глобално, на всички желаещи за близки срещи от третия вид. Не ми издържат нервите напоследък, и не съм единствената. Дивотията препуска из София много бясно напоследък.

  7. mylifewithoutme2 каза:

    асдасд, доколкото я познавам, му го е казала и още как. що?

  8. Nikola каза:

    Радане: Прости ми посегателството към една наистина най-скъпа народна традиция :) От чисто техническа гледна точка ми се струва, че ударът отдолу нагоре по-трудно набира необходимата за един сполучлив превъзпитателен процес енергия.
    @Шарк: Струва ми се, по-скоро, че нищо не препуска бясно из София напоследък- заради постоянните задръствания. Дивотията като водите на река Анкх бавно сляга в града и го ароматизира с аграрния си дъх.

  9. nervousshark каза:

    Явно напоследък от нерви всичко ми се вижда галопиращо…

  10. elitsa mateeva каза:

    някои от нерви вият, други бият :)-вземи некой хап бре за спокойствие-мента, глок и валериана :) хем е евтинко, хем не е чак толкоз вредно…то и аз така, от нерви понякога и на рев ме избива, но ако са де гепили здраво нервите ми вземи и му удари як бой на виновника…

  11. nervousshark каза:

    Е не съм чак толкоз изтрещяла :)
    Пъки обикновено се вбесявам, когато някой се държи особено просташки, ама това напоследък е често явление.

  12. kyky_pyky каза:

    Ох, добре, че съм спокойна(по рождение), щото много шамари чакат да бъдат раздадени.

  13. Дядо Коледа каза:

    Още дефиниции за наказателните движения:
    http://www.undict.com/post/83

Вашият коментар

