Днес ми е… несправедливо

Ама много несправедливо. При 30 градуса навънка аз стоя вкъщи с 38. Несправедливо е, че фобията от летене си я има и не минава с времето.

Искам реалити шоу, в което родни звезди играят ватерполо срещу крокодили.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни. Запазване в отметки на връзката.

10 Responses to Днес ми е… несправедливо

  1. kyky_pyky каза:

    Искаш, ама няма!!! То това да не е концерт пожелание?!? Не разбирам, какво имаш против животните ?

  2. Nikola каза:

    Температурата ще мине и аерофобията се лекува, да знайш. Това с крокодилите пък е чудесна идея, особено ако ги оставим гладни за две-три седмици преди шоото.

  3. rossie каза:

    Ами че то това няма да е честна борба!!! Крокодили да играят срещу крокодили? Едните разбира се са по-грозни! А другите просто са по-зелени.

  4. nervousshark каза:

    Оф, вече 10 пъти тази година я лекувам тази аерофобия, и посленият път така ме изплющя, че не знаех къде се намирам…
    Иначе идеи за подобни шоа имам много, можем да организираме нещо, ама от ПЕТА и Брижит Бардо много ще ни се разсърдят, че така тормозим гадинките… Зелените имам предвид!

  5. Nikola каза:

    Да, аз съм против мъченето на крокодили. Все ми се струва, че светът е несправедлив към тях и даже в африканските приказки Крокодилът винаги е лошият, а в крайна сметка и ние имаме сърца :)

    Може би трябва да пробваш с по две големи питиета преди полет (това сериозн0) , на някои хора им помага..

  6. nervousshark каза:

    Само питиетата ми липсват :))))

  7. Желая бързо оздравяване :)
    Колкото до аерофобията, напоследък станаха доста тежки инциденти със самолети по света, та основанията ти наистина нарастват

  8. Nikola каза:

    Не не не, Николай :) Основанията не нарастват- това си е статистика, понякога има повече инциденти, понякога по-малко. Вероятността да умреш от задавяне с напитка е десетина пъти по-голяма от самолетна авария…

  9. nervousshark каза:

    Мен статистиките не ме плашат, защото например шансът да катастрофирам в София или по магистрала Тракия е много по голям. Направо не искам да се сещам за точното число.
    Ще видим, аз ще продължа да я моря :)

  10. LeeAnn каза:

    Мислиш ли, че мога да ти помогна да преодолееш аерофобията?
    Аз мисля, че да :) Драсни ми едни мейл, ако (докато) се чудиш :)

Вашият коментар

