The Last of the Mohicans

Един от последните оцелели мохикани, който все още не е готов за вечните ловни полета. Едно хлапе караше балканчето из ловешката Вароша, а майка му, която сигурно е по-голяма и от мен (моето беше точно същото, само че оранжево, най-хубавото колело на света) неколкократно е участвала с него на Сини пламъчета.

Тук е момента от очите ми да заизлитат сърчица, като в по-добрите анимационни филми.

Снимки Крис.
About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни. Запазване в отметки на връзката.

14 Responses to The Last of the Mohicans

  1. gregory каза:

    Супер е! Това е от по-старата генерация балканчета, които май бяха и по-качествени:)

  2. elitsa mateeva каза:

    ех, Вароша, ех Ловеч, ех балканчета, прозвуча почти като ах, морето :) Този град Ловеч крие в себе си една притихналост, хубав град-може би няма да го забравя, там имах много хубави мигове, но и също неприятни изживявания… НО СЕГА СМЕ НА ТЕМА ОТПУСКА! А балканчетата са част от едно хубаво, синьо лято, нали?

  3. nervousshark каза:

    Страхотни бяха тия колела :) И с контра, на всичкото отгоре.

    А отпуска – още само 3 часа!

  4. kyky_pyky каза:

    А, ей на това му казвам колело!!! Аз имах от тези с кръглите рамки и тях си ги биваше. Много исках да му сложа още една рамка, та да прилича на ВМХ, но така и не стана. Но пък си обърнах вилкта!!!

  5. freakon каза:

    само не ми казваайте, че ви е обзела някаква носталгия по детсвото. Найш кви готини колелелета има сега бе. И ролери и други али бали.

  6. albinos каза:

    ееех, такова синьо балканче имах и аз…спомени

  7. nervousshark каза:

    Винаги ще ми е носталгично по детството :)
    А али-балите не че не ги харесваме, де… :)

  8. flyco каза:

    В Ловеч балканчетата имат традиция. Задължително последният мохикан ще го откриете там :) „Пламъчета сини“, а не сини пламъчета.

  9. Дени каза:

    Макар, че съм от малко по-„ново“ поколение и аз имах Балканче – червено и с контра рабира се. Заради тая контра как щях да се пребия веднъж като се качих на един BMX – навикът си е навик :)

  10. Pingback: Балкан АД, Ловеч / Dutch Master by Core77

  11. Bobi каза:

    emi az pove4e se kefq na moqta kona stab deluxe

  12. Цветелин Стаменов каза:

    Това е невероятно колело.Изрових едно наскоро след толкова търсене…от мазето на баба ми :D а дори не знаех,че е там…за жалост който го е карал някак си е покривил леко каплите…особено задната…иии интересното идва като започнах да опитвам да я изправя…какво да кажа тия капли и мотор могат да носят. :D:D:D и изобщо като цяло това е най-здравото колело което някога съм виждал…ако на някой му се намира или пък части за такова се интересувам сериозно…. skype: dqdomraz1111 gsm: 0878 777 876

  13. Балканче каза:

    И мойто беше оранжево :)))

  14. Бай Йован каза:

    Аз вече намерих 2 и едното е дадено за пребоядисване. На колелото пише че струва 145.00 лева а на мен досега вече ми струва почти 100 лева, но си струва тръпката. Ако някой мисли да си хвърля старото балканче на вторични да пише на скайпа. Купувам го веднага. „umoren_ „е скайпа.

Вашият коментар

