Разни преди отпуска

Като съм започнала с мрънкането от вчера, да продължа в същия дух:

– никой не знае кога ми е имения ден и получавам аплаузи и картички само от най-близките ми хора;

– най-тъпо е преди отпуска, особено ако трябва да се оправяш с резултати за първото шестмесечие и куц проект едновременно. Не ми се става от леглото, не искам да вали, или поне да вали, само докато съм в леглото, искам да си приготвям багажа, а не да се разправям с идиоти почти денонощно;

– и като казах, че не мога да си намирам паста за зъби, четки всъщност си намирам трижди по-трудно, защото ползвам само ultra-hyper-soft такива, ако може без релеф, гумички и с тясна глава. Последното ми попадение е някакъв diamond модел на trisa, но съм убедена, че следващия път като отида на същото място, няма да има същия модел. Винаги става така, а четките се съсипват на два месеца максимум. Същите близки, които си спомнят, че имам имен ден днес, ме съветват да си купя поне десет като попадна на нещо читаво, но си представям как изсипвам сто лева за четки за зъби. Мхм.;

– не мога да разбера дали Господинов, Волгин и Карбовски осъзнават, че са на път да се превърнат в същите смешни чички като по-старото поколение писатели;

– какво става у нас направо не е за преразказване;

– за да не е съвсем черна тази емисия – Еленко е пуснал много хубава статия за блогването от Джак Шед. Началото гласи: „Да говориш за блога си е като да говориш за кучето си. Темата е тъпа за всеки друг, освен теб“.

Следва прогноза за времето.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни. Запазване в отметки на връзката.

11 Responses to Разни преди отпуска

  1. Антония каза:

    Първо, честит имен ден! Жива, здрава, по-спокойна и с най-хубавата почивка на света, моля :)

    За четките: и аз имах огромен проблем да намирам нещо, което да ми допадне, до момента, в който преминах на електрическите варианти. Първо беше Trisa (изкара 9 години, даже май още работи, само акумулаторът й пада бързо), междувременно си взех един портативен Браун, дето го влача в чантата, а от около година ползвам Philips Sonicare, която е най-великото изобретение от преносимите компютри насам. Силно препоръчвам. Според мен зъбите се почистват много по-добре така. А и зъболекарят ми потвърди, че вече имам много ниско ниво на… ъъъ… плака ли се казваше? И, разбира се, край вече с разкървавените венци – моите са в добро състояние, ама на мъж ми са доста по-крехки и бая страдаше, милия, преди.

  2. Димитър каза:

    Честит Имен Ден и от мен. Ще го изпия няколко бири по случая утре вече с Manic Street Preachers :)

  3. elitsa mateeva каза:

    da si zhiva i zdrava i smelo napred!!! Za 4etkite ne znam, no tazi godina imam golemi problemi sus zubite, tozi mesec mi se naloshi da hodia za 4 zuba i pak ima nesto ne suvsem ok….za literaturata- sme6no sa tezi golemi mushe naistina, samo 4e seirat stava po-sme6en, kogato vmesto da se obru6ta vnimanie na sociuma, se obru6ta vnimanie na nekvi gotino pi6e6ti ina4e hora, koito ni pokazvat kompleksite si….a drugi im se vurzvat…i as sled 4 dni otlitam ot sofia….

  4. kris каза:

    честит имен ден, магде!

    имаш най-страхотното куче на земята, ти си щастливка.

  5. nervousshark каза:

    Мерси на всички :)
    Явно мрънкащото настроение е породено от умора и гледане на особено тъпи филми до посред нощите :)))

    А пускането на снимки на песа сигурно е доста тъпо занимание, ама на мен като си ми харесва :))))

  6. kyky_pyky каза:

    Кучето е върхарско – на кака реснача. Да го намачкаш от мен(нали ми е приятел).
    Честит имен ден :-)

  7. Отваряйки блога, погледът ми се спря първо на този пасаж – „защото ползвам само ultra-hyper-soft такива, ако може без релеф, гумички и с тясна глава“, като за секунда ми мина през акъла, че става дума за презервативи. Явно съм непоправим простак :-)

  8. nervousshark каза:

    Николай – хахахахаха :) Аз сега зацепих, че описането спокойно може да се приложи и за други неща :)))))

    Антония – аз веднъж пробвах с електрическа четка за зъби, даже още някъде се въргаля и нещо не ми допадна. Може би трябва да пробвам тази на Филипс.

  9. batpep каза:

    е ти нали си акула – честитки ще чакаш на никулден, нищо че ти е нервно

    за зъбите освен зъболекар мога да препоръчам с чисто сърце четките елгидиум – ем меки, ем чистят. проблемът при тях е, че освен че са скъпи много-много и не се намират :)

  10. lynn каза:

    Именият ден е важен! И аз от сутринта на този ден – 23.07 – живея с мисълта как безобразно разсеяна съм и ми трябва гинко билоба или истинска почивка. Честит имен ден, с непростимо закъснение…

Вашият коментар

