Паста за зъби

Не обичам пастата ми за зъби да има ментов вкус. Люти ми и определено предпочитам плодови такива. Обаче у нас е много трудно да се намират пасти с вкус на плодове за възрастни, особено с екстри като избелване, гранули, флуор, хлор, вар и киреч, пък и детски малко не ми отиват на възрастта.

Всъщност единствените на пазара са няколкото вида на Бленд-а-мед с лимон, нещо като citrus breeze или подобно, но в никакъв случай не могат да задоволят моите търсения. Днес за пореден път се вбесих, докато се опитвах да намеря изобщо някаква паста, която да не е ментова. Загубена работа. Накрая ще почна да си бъркам в легена вкъщи, то докъде ли няма да се докара човек.

Автор: nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки

3 thoughts on “Паста за зъби”

  1. Чел съм някъде, че пастата за зъби няма почти никакво значение, важно било търкането с четката. За съжаление не мога да пусна линк, но ако е вярно, тогава и детска плодова би ти свършила работа.

  2. :) имам една позната, която преди врме попрекали с бутилка мента ;) То отделно, че вече партизанското й име е Любка Ментата, но и оттогава не може да понася дори паста за зъби с ментов вкус. Та ако откриеш някаква такава паста, моля те, сподели, че да я зарадвам :)

  3. Ивката – цитрусовите на бленд-а-мед, това е единственото спасение, лошото е, че на тях най-често не пише с какъв вкус са, а нещо от сорта на inspired by nature и картинка на лимон, така че всичко е въпрос на уцелване. При мен не е инспирирано от злоупотреби с ментата, няколко челни сблъсъка не са ме отказали, но пък много ми люти.

    Gregory, майка ми е зъболекар от старата генерация, нея ако я пита човек и смес от сода и кислородна вода върши чудесна работа. Факт е, че екстрите към пастата обикновено са само рекламен трик, но това не ми пречи да се вързвам :) И пак според майка ми – най-добре е да има поморийска луга или прополис в пастата, и ако може, без гранули, че развалят емайла.

Вашият коментар

