CSS | Donkey

Новият албум на Cansei de Ser Sexy засега не ми се вижда кой знае какво. Donkey е ОК е дори на първо слушане, но дотам. Нищо, което да те ритне още при първия контакт. Доста позагладен и позализан албум, може би защото този път Уорнър го разпространява за Sub Pop, но ако заради това са изчистени ръбовете и остриетата, си е направо подло.

Иначе бива, даже с всяко слушане звучи все по-приемливо, но когато базата за сравнение е толкова мощна, няма начин да не се появи разочарование. Иначе от Reggae All Night, Rat Is Dead (Rage) и More ще излезе нещо, за радост на Уорнър. На мен пък ми е малко кофти. Баси, знам че можете по-добре!

Едно ухо все пак си заслужава.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на музика. Запазване в отметки на връзката.

2 Responses to CSS | Donkey

  1. kris каза:

    warner разпространяваха международно и първия им албум, така че едва ли е това. просто май наистина е много трудно да направиш страхотен втори албум по принцип.

    съгласна съм с тебе – този е като избледняло копие на предишния. сега си пускам art bitch и отивам да куфея, работя де. :)

  2. Димитър каза:

    Аз пък се кефя на новия Ladytron, CSS ги чух малко, но ми се сториха твърде поп.

Вашият коментар

