Новото лого на Евронюз

Събота сутринта забелязах, че логото, а и цялата визия на Euronews са сменени. И то с нещо, което изобщо не ми харесва. Бялото кръгче ми навява асоциации с логото на ТВ България, или както там се казва официозния ни сателитен канал, от часовника се виждат само минутите, белият цвят е хипер санитарен, а останалото е постно и безлично.

По принцип не гледам телевизия, но като се озова на непознато място, например в идиотски хотел в Пампорово, обичам да си пусна Euronews или VH1. Действа ми успокояващо. И новата визия хич не ме успокои, напротив. Накара неврозата ми да се покачи с няколко степени по Медведев-Шпонхойер-Карник.

Не ми харесва.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни. Запазване в отметки на връзката.

One Response to Новото лого на Евронюз

  1. mylifewithoutme2 каза:

    и на мен не ми харесва. изглежда недовършено и е твърде ярко. погледа ми все натам отива.

Вашият коментар

