Раят на балканчетата

Винаги съм се чудила къде отиват всички откраднати балканчета. Нямам познат, на който да не са откраднали поне едно, а пък не виждам никъде да ги карат. На мен лично ми тафнаха две от мазето, където едно време обичайно им беше мястото – първо оранжевото, което ми купиха послучай успешното завършване на първи клас, а после синьото, което временно (за около две години) взех от братовчедка ми, след като спуках гума на моето.

Ако всички откраднати балканчета се съберат на едно място, сигурно ще се получи поле с размерите на десет футболни игрища, нещо като пекински паркинг за велосипеди, само че за пенсионирани ветерани.

Та аз лично предпочитам да си представям, че колелата ми са се озовали в този рай. Не ми се мисли какво друго може да им се е случило.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни. Запазване в отметки на връзката.

10 Responses to Раят на балканчетата

  1. Nikola каза:

    Чудя се къде отиде моето – малко кафяво балканче. Един ден беше в мазето, на другия- го нямаше. Надявам се, че е на някое хубаво място, обградено от много други велосипеди и хора които му слагат масло на веригата и му бършат рамката :) Беше добро балканче :)

  2. trixter каза:

    Всяка седмица го смазвах … само дето баща ми не ми слажи рамка, та да прилича на ВМХ. Страхотно балканче- и първото и второто. На първото се научих да правя всякакви номера, но разбира се го откраднаха :-). А на второто сигурно има направено магия, на 3 дни пуках гума.

  3. nervousshark каза:

    Чудесни колела бяха. Ако наемници са ги отвлекли , е редно някой да се свърже с мен за откуп! Готова съм да го платя!

  4. Grimm каза:

    Сигурно вече са пораснали и са станали големи мотори ! И сега си джиткат волно насам-натам във вело/мото рая, свободни и щастливи!

  5. edinzavet каза:

    Първите балканчета, (рамка с правоъгълно сечение) бяха най-добри. И до днес ги смятам за едно от най-добрите колелета.
    После дойдоха тези с тръбната рамка, сгъваемите и „гъзарските“ с облегалка…
    Само че аз нямах късмет да карам балканче. Имах „Жабка“ – чешко, после Школник – сделано, ама наистина сделано в СССР – всеки месец съм му правил основен ремонт – разглабяне до последната лагерна съчма, смазване, сглабяне, реглаж… и после пак по стълбите… Този филм „Банда БМХ“ си беше саботаж. Що колелета са се изпотрошили в соцлагера заради него…

  6. astilar каза:

    Е, балканче по балканче и така се е изградил големия Балкан.
    Какви сте туристи, ако не го знаете?
    :)

  7. bulpete каза:

    Пиши ме и мене в списъка на хора, с открднато балканче. Занесох го за ремонт, а монтьора изчезна с него…
    Най-кофтито е, че ми беше подарък от приятели…

  8. elitsa.mateeva каза:

    явно всички балканчета през зимата стоят в мазата…брат ми също остана без балканче, разбиха мазето и ни оставиха само седалката…раят за балканчето е в детските спомени и бели, свързани с велото

  9. nervousshark каза:

    Ех… Нещо съвсем се разкиснах по моите колела. Сетих се как се опитвах да правя номера с първото, след този култов филм и резултатът бяха ожулени лакти и колене, защото милото съвсем не беше пригодено за това.

  10. Маркуча каза:

    Брей, не мислех, че има толкова много други, които страдат за старото си Балканче. И моето ми го откраднаха от мазето… класически прийом, значи. Беше зелено, много си го обичах, и най-важно — имаше контра.

Вашият коментар

