Водки

В он-лайн версията на Businessweek има интересно сравнение между 15 топ-бранда водка и още по-интересен коментар към него на David Kiley. Общо-взето, познавачи се подлагат на експеримент и никой от тях не може да познае какво пие, а разликата между 8-доларовия Попов и 50-доларова бутилка се крие някъде в главите на пиещите.

Vodka is, as it says on the label, a „neutral spirit.“ There’s no aging involved. No oak barrels. But then I am reminded that good branding counts in this world. The brand imagery, billions of dollars, and hype surrounding Grey Goose, Absolut, Ketel One, and of course even Trump Vodka, have all created very definite preferences for something that is meant to be odorless, colorless, and tasteless.“

И така нататък. Интересно.

Advertisements

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на коментар. Запазване в отметки на връзката.

3 Responses to Водки

  1. Димитър каза:

    Не знам дали е внушение, но Русский стндарт Platinum е много различна.

  2. nervousshark каза:

    И на мен са ми различни, но не знам ако пия със затворени очи дали няма да ми се сторят еднакви :)

  3. Daggerstab каза:

    Дали е била хубава водката се познава на сутринта, не докато я пиеш. :D А най-хубавата водка я правят в Търговище. :P

    Има подобен експеримент с вино, което уж би трябвало да се различава повече – едно и също вино бива пробутано на „познавачи“, но представено веднъж като скъпо, веднъж като трапезно вино. Позналите какво става не печелят нищо. :)

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s