Ден на Европа

Сдобихме се с билети за Прага. Доста рано, но като се има предвид че са low-cost, си беше наложително. Харесва ми колко по-малък става света с всяка изминала година и особено Европа. Една раница, лична карта и справочник са напълно достатъчни.

Тези оптимистични мисли ме обзеха в деня на Европа. Не знам дали с подписването на мирния договор, а после и с декларацията на Роберт Шуман някой е имал предвид точно това, но на мен ми харесва. 53 години след края на войната и 19 години след началото на промените в Източна Европа човек просто си хваща багажа и тръгва. Купуването на билети за бившите Reichsprotektorat Böhmen und Mähren и ЧССР, сега свободна и красива Чехия ми се струва по-добър начин да се отбележи 9ти май, отколкото гръмък военен парад послучай День Победы , какъвто ще се проведе отново тази година в Москва, за първи път от разпада на СССР. Подрънкване на оръжия по случай мирен договор. Колко познато.

Но и това трудно ще помрачи доброто ми настроение, породено от предстоящото пътешествие.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на коментар, политика и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

3 Responses to Ден на Европа

  1. trixter каза:

    Така погледнато-живота е прекрасен:-)))Ще летяяяяя!Харесва ми тая работа без границите.

  2. nervousshark каза:

    Да, ние малко по-нататък. А към цената на билета се добавят летищни и други такси и затова крайната цена става такава.

Вашият коментар

