Няма го Паметника

Сградата в двора на гимназията вече я няма. Даже не знам за какво служеше, някакви хора май имаха там трудово, но аз лично единствено съм тичала около нея по физическо. Викахме и Паметника.

Доколкото разбрах, той липсва не съвсем от скоро, поне от 3-4 месеца, но аз се сепнах оня ден, като надникнах в двора, иначе не се бях замисляла какво не е съвсем наред.

Интересно какво ли ще има на нейно място? Нормален салон или футболно игрище е добър вариант, но ще видим. Все пак едно от нещата, с които Френската беше известна, е салон за физическо на петия етаж.

Автор: nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки

8 thoughts on “Няма го Паметника”

  1. МУЦ-а, МУЦ-а се казваше тази сграда.

    Между-училищен център или нещо подобно:) По наше време не функционираше, но аз съм ходил там „на практика“ още като ученик в 127-мо. „На практика“ значеше „на струг“ да се учим. Слава Богу, не ме допуснаха до струга. Много съм кьопав… та още имам две ръце, благодарение на това.

    Май ще строят сграда там …

  2. Интересно какво ли ще строят.
    А според мен работеше, защото като се криехме отзад да пушим, някакви хора влизаха и излизаха. Поне такива спомени имам.

  3. Точно между две игрища в двор на училище надземен гараж – кула ми се вижда малко странно, но у нас нищо не може да ме учуди.

  4. Това някой нещастник го замаза преди даже да бутнат сградата, ама-ха. Можем да наминем вечер и да го напишем пак. Ще е смешно на моите години да ме арестуват за подобно нещо, но каузата си заслужава.

Вашият коментар

