Fast Gourmet

kuhnq-2.jpg 

В новия брой на Бакхус е засегната интересна тема за доброто бързо хранене, или фаст гурме. Нещо, което на мен определено ми липсва, защото често няма време за нищо, камо ли за едно по-продължително ядене. Да не говорим, че ако човек работи в някоя нова офис сграда в покрайнините на София, на границата със Сърбия или Перник изборът на ястия за обед е сведен до минимум.

В офиса най-често решавам проблема, като си правя салата от домати, краставица, чушка и сирене, настъргани моркови, зелена салата или пък си нося рибено филе, маслини и сирена, в шакафа си държа зехтин и балсамико, а и удобства не липсват. При обзавеждането на кухнята в новия ни офис (на снимката) се опитах да прокарам някакви идеи, къде по-успешно, къде не, но е факт че има място 6-7 човека да кълцат марули в захлас. Но честно казано, не винаги ми се занимава и с удоволствие бих си купила нещо прилично за ядене.

Иначе свестни сандвичи в София правят в Butcher’s и Bamboo (вегетарианския), в Пикадили има готови плодови и зеленчукови неовкусени пресни салати и сокове, но като цяло положението отива към трагедия. Други места и идеи?

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на коментар. Запазване в отметки на връзката.

2 Responses to Fast Gourmet

  1. пламен каза:

    няма да съм ти много полезен, защото, нали, съм от онези в офис някъде в покрайнините и усилено и концентрирано страдам от това…

    но засега съм се заел с идеята да промотирам lemon на славянска – имат пресни плодови салати и фрешове в удобен за „взимам за офиса“ формат.

    ако има нещо от офис-културата на лондон, което може да се заеме… мдаа…

  2. nervousshark каза:

    Аз работя направо извън покрайнините :), но трябва някак си да се скърпи положението. Мерси за инфото :)

Вашият коментар

