Вегетариански ресторант Back Home

back-home.jpg

Back Home е сравнително нова придобивка за любителите на вегетарианстката кухня, които останаха сиротни след закриването на Веджи Хоум на Патриарха, а пък аз от още по-скоро ходя там и определено ми харесва.

Кухнята е приятна смесица от аюрведичска, арабска и всякаква друга, има много чайове и фрешове, а радост за душата ми са чаят от сладък корен и соковете, в които има цвекло. Другите неща също си ги бива – сладко-кисели салати с моркови и плодове, няколко вида хумус, нахутени кюфтенца, содени хлебчета със зеленчуци и така нататък, а цените са повече от прилични.

Обстановката е почти ок, а чиниите са сбироток от най-различни цветове, стилове, форми и шарки. За капак е тихо и човек може да си чуе мисълта. От резервации не знам дали има нужда, тъй като при всичките случаи, в които ходихме бяхме с резервация, а никой не знаеше, но така или иначе места има.

Изобщо – добре.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни, софия и тагнато, , . Запазване в отметки на връзката.

15 Responses to Вегетариански ресторант Back Home

  1. Petya каза:

    айде да отидем заедно там следващата седмица по някое време, а?

  2. nervousshark каза:

    Ами хайде :)

  3. longanlon каза:

    само дето няма месо…

  4. nervousshark каза:

    Няма :) На мен не ми е и нужно всеки ден, белтъчини можеш да си набавиш от куп неща. Аз гледам да си поддържам HDL и LDL в перфектен баланс :)

  5. longanlon каза:

    бе щом не е вегански става ;)

  6. nervousshark каза:

    Мдам, и аз така мисля. Най-важно е да е вкусно.

  7. крис каза:

    атмосферата е твърде омърлушена и не бих отишла в този ресторант сама – би ме депресирало твърде. но пък храната ми харесва много и заедно с приятели добре се прекарва там. давам му 7.5 звездички от 10. :)

  8. nervousshark каза:

    Е, ако не пускат Dead Can Dance по време на вечеря, е ОК:) Мисля, че следобед там влиза хубава светлина.

  9. taralezh каза:

    Крис, аз ходя всеки ден да обядвам там и изобщо не ми се струва „омърлушено“ и „депресиращо“. Напротив, успокоява ме и така си почивам от работата.
    А вечерята с приятели винаги е приятна и весела ;)
    С нетърпение очаквам да отворят градината!

  10. AZ каза:

    SA 6TE GO VIDIM V KVO SE E PREVURNAL RESTORANTA NA TATKO :D

  11. И аз каза:

    И аз да се изкажа: 1. Като се изключат хлебарките- вегетариански е.
    2. Кой ги нарочи готвачите за Кришнари, че и те били от най-добрите…. 3. махнете оная реклама на Frog Mobile с престилката.

  12. И аз каза:

    за кетъринг- ако събитето ви е в неделя-30-то ч. от месеца – им пишете на 1-ви и им кажете, че е за понеделник 24-то число.

  13. Ananta каза:

    Градината вече е отворена и е страхотна. Най-после ще може и навънка да си хапваме вкусотийки. Невероятно място :)

  14. Момчил каза:

    Веджи Хоум не ни е оставил сиротни, защото има вече два ресторанта с име Слънце Луна, където пекат и чудни хлебчета. Но са скъпи.

  15. JuliaD каза:

    Здравейте,
    Back Home отвори наскоро лятната си градина:) Ако не сте я посетили още сега му е времето, препоръчвам от сърце. Линкът е към facebook групата на ресторанта, къде има качени снимки от градината.
    Хубав ден,
    Ю:)

    http://www.facebook.com/note.php?created&&suggest&note_id=89504932307&id=65797066065#/pages/Sofia-Bulgaria/Back-Home-Vegetarianski-Restorant/65797066065

Вашият коментар

