Нещо вкусно

В „Дивака“ до Алабин в пилешката супа има тарос. За първи път виждам такава супа, която да не е приготвена от баба ми. А таросът е невероятна подправка за разни месни супи.

„Вила Росиче“ предлага много вкусна кестенова торта. И другите им сладкиши не са за пренебрегване, но този за мен води по точки.

В бирария „Ники“ на Неофит Рилски сладоледената нуга е много добра, с истински карамелизирани орехи. Изненадващ десерт като за подобен тип заведение.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни. Запазване в отметки на връзката.

3 Responses to Нещо вкусно

  1. Миленка каза:

    В „33 Стола“ салатата „Капрезе“ е най-артистично поднесената и вкусна, която съм опитвала в София :)

    „Егур Егур“ – „Карнъ салад“ – ммммммм, дайте още!

    За сладките неща нищо няма да кажа.

    И за край една крилата фраза, с която една от сервитьорките в Чайната на Бенковски ме спечели и с която поздравявам Нервната Акула: „Всеки си обича хумуса“.

    Добър апетит и наздраве!

  2. nervousshark каза:

    Мерси подобно :)
    Ще опитам всичко, което още не съм. А за хумуса е така, но ако трябва да сме честни, най-хубавия, който съм яла е на една приятелка палестинка.

  3. Миленка каза:

    Най-вкусният, който съм яла, е моят :)) Защото знам колко кисело обичам и слагам точно толкоз лимон!

Вашият коментар

