Кажи ми, да ти кажа

Моля някой да ми разкрие връзката между заглавието и съдържанието на статията Надрусаният блогър, публикувана във в-к Дума на 7ми февруари.

На позналите – честито! За останалите – втори тото шанс.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни. Запазване в отметки на връзката.

5 Responses to Кажи ми, да ти кажа

  1. Димитър каза:

    Тая девойка удари Зюмбюлев о земята направо :)

  2. Радан каза:

    Връзката е в предишния ти постинг. The Empire strikes back.

    Надрусаните блогъри протестират срещу добрия чичко Петков, който пази децата от … надрусани блогъри.

  3. nervousshark каза:

    Мдам, другарите не спят, а бдят…

  4. nicodile каза:

    Чудя ви се, хора, кога ви остава да пишете блогове от всичките тия наркотици и мрачни сатанински практики които правите…

    Честно казано мисля да пратя едно благодарствено писмо на др. Петков, че ме пази. Ако не беше той досега кой знае какви страшни неща щяха да са ми се случили: някой можеше да ми пробута демократични идеи в главата и тогава иди ме карай да се радвам на Путин като дойде нагости..

    страшно става…

  5. ducklin-th каза:

    Аз си друсам на херо от както започнах да блогвам. Без да се надрусам не мога да пиша.

    Тея много разбиращи журналисти толко ме дразнят. Не се научиха първо да търсят информация, да я проверяват и чак след това да пишат. Не става само да си измислят някви глупости и да ги публикуваш!

Вашият коментар

