Протест против мониторинга в Интернет

sp1.png

Да се включа и аз, въпреки че някои мърморят, че разни теми плъзват из блоговете като чума, но ако каузата е добра, повторението си заслужава.

На 7ми февруари от 12.30 до 14.30 в градинката пред Телефонната палата на улица Гурко ще се проведе протест против мониторинга на българския Интернет от специалните служби, които от март догодина ще могат да събират информация от всеки потребител в Интернет, като това кой на кого е писал, какви контакти има, какви средства за мигновена комуникация има, кога ги е използвал, с кого и какво точно е правил с тях, както и доста други. Оправданите е борбата с тероризма.

Аз лично смятам, че това ще бъде нарушаване на личната ми свобода, както и на останалите български граждани, освен това не е решение на никакви проблеми. На всичкото отгоре, познавайки манталитета на мнозина, работили в службите съм сигурна, че информацията ще се използва по нелоялен начин за изнудване, извиване на ръце и притискане на хора. За съжаление работя твърде далече от Гурко и няма да мога да присъствам, но с цялото си сърце подкрепям това, за което ще се съберат хората там.

Автор: nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки

1 thought on “Протест против мониторинга в Интернет”

  1. Така и не разбрах какво стана с тази кампания.
    Бях на първия протест и казаха, че вторият ще е общонационален и на 29-ти. На 29-ти сутринта се върнах от едно пътуване, влязох в нета и нее намерих никъде инфо за протести и каквото и да било, поне в столицата. Разпадна ли се кампанията, аз ли не знам къде да влизам?

Вашият коментар

