Температура

Тези дни, като си мерех температурата се сетих какъв спец бях станала по манипулиране на градусите в 6-7 клас, на радиатора и лампата. Веднъж даже бях цяла седмица с 38,2, което така притесни майка ми, баба ми и д-р Станева, че ме изпратиха на снимка на белите дробове. Пълна идиотщина, но май пропуснах цяло класно.

Спомням си какви градски легенди се носеха за начините да се вдигне температура – ядене на сурови картофи, тебешир и не знам какво още, но един лекар ме беше предупредил, че шансът да се отровя е много по-голям, отколкото да откача даскало.

След края на първи срок в 7 клас, когато все още учех в 138мо, тогава още „Юрий Гагарин“ се светнах на медицинските бележки. Майка ми работеше тогава към Първа Градска като зъболекар и аз винаги имах цяло тесте с бележки с печат на болницата. Познай какво писане падна оттам насетне, като диагнозите вадех от Terminologia Medica Poliglota, въпреки че и ОВИ винаги минаваше. Даже раздавах щедро на братовчедка ми и всичките и приятелки, които тогава бяха в 9ти клас, вече пушеха и бяха голямата работа, а аз бях много горда от връзките си с тази банда.

Висяхме в градинките около Плиска, в Милината или ходехме в една съученичка, която имаше Правец осмица на който джиткахме каратека, а ако някой роднина се появеше внезапно, казвахме, че имаме свободен час.

По-късно, в гимназията един съученик даде на класния г-н Стефанов бележка за една седмица, като резултатът беше – Петре, я ела тук! От какво беше болен? А бележката беше за някаква болест на яйчниците.

Големи идиоти бяхме.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

One Response to Температура

  1. Някой каза:

    Хора помогенете. Излъгах майка си, пе ми е зле и имам температура, защото имах тест по география. Тя обаче разбра, че имам тест и ми се накара по телефона. Трябва ми някакъв начин да вдигна температура. Проблемът обаче е, че тя е лекар инагряването ма термометъра с лампа или в чай и други такива не помага. Моля ви помогнете.

Вашият коментар

